Luni, 27 iulie, telespectatorii au ales emisiunile difuzate de Kanal D, stația TV clasându-se pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu “Știrile Kanal D” de la ora 12:00, reality show-ul “În căutarea adevărului” și emisiunea de divertisment “Teo Show”.

Știrile Kanal D de prânz, prezentate de Ilinca Obădescu, în intervalul orar 12:00 – 13:00, au fost prima opțiune a telespectatorilor, Kanal D poziționându-se pe primul loc în audiențe, pe toate targeturile monitorizate.

Peste o jumătate de million de telespectatori pe minut

Astfel, în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a înregistrat cu Știrile Kanal D, 2,0% rating și 21,0% cotă de piață, pe targetul Comercial, 3,2% rating și 19,9% cota de piață, pe targetul Național, și 2,2% rating și 14,1% cota de piață, pe targetul All Urban.

O medie de peste o jumătate de million (571.000) de români din întreaga țară au urmărit ieri, în fiecare minut al difuzării, materialele prezentate în Știrile Kanal D de la ora 12:00.

Ediția de ieri a emisiunii “În căutarea adevărului”, prezentată de Ernest, în intervalul orar 13:00 – 15:00, a menținut poziția de lider absolut de audiență a postului de televiziune Kanal D.

Emisiunea a fost urmarită, pe parcursul celor două ore de difuzare, în fiecare minut, de o medie de peste 758.000 de români din intreaga țară. În minutul de aur, atins la 14:54, peste un milion (1.037.000) de telespectatori urmăreau reality-ul “În căutarea adevărului”.

Liderul absolut de audiență

În intervalul orar 13:00 – 15:00, Kanal D a devansat celelalte posturi TV, pe toate categoriile de public monitorizate, inregistrand, cu emisiunea prezentata de Ernest, 2,6% rating si 26,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 4,3% rating si 22,0% cota de piata, pe targetul National, si 3,3% rating si 18,3% cota de piata, pe targetul All Urban.

Suprematia audientelor a continuat pentru Kanal D si in intervalul 15:00 – 17:00, cu difuzarea emisiunii de divertisment “Teo Show”. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider absolut de audienta si pe acest tronson orar, cu 2,5% rating si 18,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul National, si 3,1% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Editia de ieri a emisiunii prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, o medie de 632.000 de romani din intreaga tara, în fiecare minut al difuzării.