„Știm că am ajuns târziu pe piață cu C-HR, dar am vrut să avem un produs corect”, a declarat CEO-ul diviziei europene a Toyota într-o discuție cu jurnaliștii la Geneva. Mai exact, niponii au căutat să aducă pe piață un miniSUV care să se diferențieze de mulțimea deja prezentă în segment. Iar diferența este făcută de noua arhitectură TNGA (Toyota New Global Architecture) a grupului și, desigur, de propulsia hibridă, o premieră în această zonă a pieței.

De altfel, această ultimă caracteristică este punctul forte al noului C-HR, fapt subliniat de Karl Schlicht directorul de vânzări al Toyota Europe. „Rata de creștere a vânzărilor de mașini hibride crește rapid. Nu spun că este ușor să vinzi un hibrid, dar este mault mai ușor acum decât în urmă cu trei ani, a menționat oficialul.

Pe lângă varianta cu propulsie hibridă care are dezvoltă 122 CP , noul C-HR va fi disponibil din a doua jumătate a acestui an și cu un motor convențional turbo care dezvoltă 115 CP. SUV-ul subcompact Toyota CH-R este produs la uzina turcă a companiei japoneze, acolo unde au fost investiți recent 350.000 de milioane de euro pentru a majora capacitatea instalată cu 30.000 de unități.

Corespondență de la Geneva.

Aflați totul despre modelele de serie, conceptele și studiile de design prezentate la Geneva Motor Show din Suplimentul Auto care va apărea pe 21 martie împreună cu revista Capital.