Dărăban. ”Pe platform Gomag rulează peste 1300 de comercianți. În perioada stării de urgență foarte ulte businessuri au migrat spre online, au fost și repoziționări. Afacerile s-au adaptat foarte rapid la cererile acestei perioade. La noi, s-au înregistrat chiar și recorduri în acest sens. Spre exemplu, am avut un magazin de articole sportive ce pot fi folosite acasă care a înregistrat o creștere de 500% a comenzilor” a declarat fondatorul Gomag.

”Au existat comercianți au pus stop campaniilor de marketing. Alții au procedat invers. Unii au oferit drept cadouri accesorii de moment (maști, dezinfectante – n.r), fără urmă de speculă, ceea ce a prins foarte bine la client”, a mai subliniat Dărăban, vorbind despre succesul campaniilor de marketing în vremea pandemiei.

”Cei mai mulți utilizatori ai serviciilor de comerț online au între 25 și 38 de ani, dar există și cumpărători mai în vârstă. E un trend care a cuprins și zona rurală. Mulți părinți au beneficiat de cumpărături prin prisma copiilor. Spre exemplu, un fenomen foarte interesant se petrecea până acum vara, spre toamnă. Cei plecați în străinătate comandau diverse lucruri online, din România, ca să le găsească atunci când se întorceau acasă. Spre exemplu, material pentru renovări. Evident, acestea ajungeau la părinții lor. Așa au făcut cunoștință cei mai în vârstă cu comerțul online”, a mai precizat Cosmin Dărăban.