Pandemia nu a fost deloc mai blândă cu industria de entertainment. Deși sălile de joc sunt deschise, clienții se confruntă cu elemente de disconfort cum ar fi purtatul obligatoriu al măștii chirurgicale sau faptul că jucătorii puteau petrece 2 ore sau poate mai mult în sală, acum accesul fiind limitat la 40 de minute. Totuși, ”nu au fost probleme din partea clienților. Ei se comportă responsabil, au înțeles pericolul și s-au pliat pe cerințele generale”, ne spune directorul general al Eldorado România.

”În criză, numărul jucătorilor a scăzut. De asemenea, și sumele pe care le joacă sunt considerabil mai mici decât înainte de pandemie. Lucrurile nu evoluează spre a juca mai mult, ci
spre a juca mai responsabil”, mai spune Ana-Maria Mărculescu.

Ca și în cazul HORECA, și în industria jocurilor de noroc, se aștapta, în plină situație de urgență, ca clienții să mizeze pe online. Dar nu s-a întâmplat așa, nici în HORECA, nici la jocurile de noroc. Sunt activități diferite, ca tipologii. Cei care prefer sălile nu pot fi mutate în online pentru că ei caută atmosfera, amicițiile legate, personalul și serviciile lor, ne spune directorul general Eldorado.
Întreaga dezbatere poate fi urmărită, integral, aici: