Astfel, devine prima companie adresată eCommerce-ului din regiunea Europa de Est, care oferă integrare prin API cu ambele platforme. Cu alte cuvinte, prin intermediul Google Programmatic Remarketing, Facebook & Instagram Dynamic Ads, utilizatorii Retargeting.biz vor putea să creeze campanii de retargetare a vizitatorilor magazinelor lor online și a celor care au abandonat coșul înainte de a finaliza o comandă prin ad-uri atât pe Google AdWords și rețeaua parteneră de website-uri, cât și pe Facebook și Instagram, totul realizându-se în mod automat, cu un continut personalizat pentru fiecare vizitator/utilizator în parte.

“Pe lângă abilitatea de a retargeta vizitatorii magazinului online, aceste noi funcționalități ne permit să oferim utilizatorilor Retargeting.biz abilitatea de a achiziționa noi clienți prin campanii de targetare a persoanelor care împart anumite trăsături cu clienții lor existenți (fie că este vorba despre trăsături demografice sau despre interese)”,spune Rareș Bănescu, CEO & Founder Retargeting.biz.

Potrivit lui, acest tip de campanie poate fi realizată atât pe Google AdWords și reteaua parteneră de website-uri, cât și pe Facebook și Instagram, și diferă de campaniile clasice de achiziție prin faptul că această targetare pe trăsături similare are ca rezultat lead-uri care sunt pre-qualified, cu o șansă mult mai mare să convertească decât lead-urile dobândite prin campanii clasice de achiziție”.