Reamenajarea vitrinelor sucursalelor, împreună cu o ofertă promoţională pentru creditul de nevoi personale în lei sunt doar începutul campaniei lansate de ING.

Primul produs care va comunica sub mesajul „Vis si Facut” este creditul de nevoi personale „ING Personal”. Suma finanţată poate ajunge la 60.000 lei, perioada promoţională de acordare fiind de maxim 6 ani, cu o dobândă de 13%, fără garanţii sau giranţi.

Campania include şi decorarea celor 175 de vitrine ale office-urilor ING cu creaţiile unor designer reputaţi, până la 1 iulie a.c. Corina Rusu, communication manager la ING Bank divizia retail, a afirmat că, în media, campania „Vis si Facut” de la ING se va desfăşura în perioada 8 mai – 20 iunie, iar cele 175 de vitrine decorate vor acoperi comunicarea până la 1 iulie.

Reprezentanţii băncii nu au dezvăluit ponderea investiţiilor pe diverse servicii de comunicare, motivând că detaliile privind alocarea bugetului pentru fiecare componentă, spre exemplu cele în media, sunt înca în lucru.

Relaxare şi consultanţă financiară

Pe lângă utilizarea celor 175 de vitrine, office-urile ING vor avea un make–up artist, care să bucure doamnele şi să le facă ziua mai frumoasă. „În timp ce se vor bucura de şedinţa de make-up, invitatele noastre vor avea la dispoziţie câte un consultant ING care le poate prezenta produsele, împreună cu o parte din informaţiile privind calculaţia unui credit pentru nevoi personale, perioada de eşalonare, suma de rambursat ori alte detalii de interes”, spune Cristina Micu, director de marketing comunicare retail în cadrul ING.