Profitul net a fost de 4,2 miliarde de euro. ”Un cadru financiar de 1 miliard de euro, anunțat ieri, va conduce la investiții de peste 3 miliarde de euro alocate pentru sustenabilitate”, a anunțat compania care, în 2016, a deschis 12 noi magazine, 19 formate noi – puncte de comandă și colectare – și a continuat să dezvolte rețeaua de distribuție multichannel.

Pentru România, retailerul suedez a anunţat în această toamnă că, în 2018, deschide al doilea magazin din Bucureşti, care va fi cel mai mare din regiune, şi are pe listă alte câteva în oraşele mari.

”Al doilea magazin din Capitală va fi cel mai mare din regiune, având o suparafaţă de 36.000 de metri pătraţin şi se va construi în partea de est a oraşului. Investiţia în acest magazin, cu tot cu teren, va ajunge la aproximativ 80 de milioane de euro”, a declarat Stefan Vanoverbeke, Retail Manager pentru IKEA South East Europe.

Anul trecut, retailerul de mobilă a cumpărat terenul de 13,7 hectare ce a aparţinut fabricii Anticorosiv de pe Bulevardul Theodor Pallady şi a anunţat că a anunţat că va deschide acolo al doilea magazin din România.

Anul trecut, retailerul de mobilă a cumpărat terenul de 13,7 hectare ce a aparţinut fabricii Anticorosiv de pe Bulevardul Theodor Pallady şi a anunţat că a anunţat că va deschide acolo al doilea magazin din România.Am decis să deschidem al doilea magazin tot în Bucureşti, într-o zonă care oferă acces mai larg către reţeaua de transport în comun bucureştenilor din zonele mai îndepărtate. Bineînţeles că nu ne vom opri aici. Găsirea celui mai potrivit teren în alte localităţi rămâne pe lista noastră de priorităţi“, declarau atunci reprezentanţii companiei.