Organizatorii IAA European Summit 2007, eveniment ce va reuni la Bucuresti, in septembrie, profesionistii europeni din industria comunicarii, au lansat inscrierile la congres prin site-ul www.iaaeurosummit2007.eu.

 

Organizat in premiera in Romania, IAA European Summit 2007 isi propune sa dezbata noi directii pentru industria publicitara, in contextul dezvoltarii accelerate a tehnicilor de comunicare. Sub deviza  “Europe. Continuous Change”, Summitul va aborda trei arii principale de interes pentru comunitatea profesionistilor in marketing si comunicare: “Legislatie si autoreglementare”, “Planificarea comunicarii si cercetarea” si “Responsabilitatea sociala corporatista”.

 

In cele doua zile de Summit, 27 si 28 septembrie, vor avea loc prezentari pe marginea celor trei teme stabilite, dezbateri, dar si o petrecere in stil romanesc. Printre vorbitori se numara Viviane Reding, Comisarul European pentru Societate, Informatie si Media, Alan Rutherford, vicepresedinte Global Media al Unilever si specialistul in branding Wally Olins.

 

Potrivit reprezentantilor International Advertising Association(IAA) Romania, organizatorii principali ai evenimentului, Summitul va reuni aproximativ 1.000 de participanti, dintre care 30%-40% provin din strainatate.

 

Pentru a participa, specialistii in comunicare si marketing au posibilitatea sa plateasca  pana la jumatatea lunii iulie o taxa mai mica, de 500 de euro, daca sunt membrii IAA, sau 600 de euro. Inscrierile care vor urma acestei perioade vor costa 600 si 700 de euro, respectiv 700 si 800 de euro, pentru cei care nu sunt membrii IAA.

 

Victor Dobre, directorul executiv al IAA Romania, a precizat ca evenimentul va absorbi fonduri de peste 1,5 milioane de euro.

 

Campania de promovare a evenimentului, semnata de McCann Erickson, a fost deja lansata in Romania in presa scrisa, urmand sa se extinda pe radio, TV, internet si panotaj stradal. La nivel international, evenimentul este sustinut de BBC World, Financial Times si Internationalist Magazine, existand negocieri avansate si cu International Herald Tribune si The Economist. 

Sursa: Capital 14 Iunie 2007