Noul magazin H&M ocupă o suprafaţă de aproximativ1.500 mp în AFI Palace Ploieşti. ”Primul nostru magazin în acest oraş a fost foarte bine primit şi am convingerea că de acelaşi succes se va bucura şi magazinul pe care îl deschidem astăzi”, declară Ralf Wein, Country Manager, H&M România”, a declarant Ralf Wien, Country Manager H&M.
Suedezii, prezenţi pe piața locală din 2011, au înregistrat vânzări de 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs (martie-mai 2013), perioadă în care a deschis trei magazine.
Vânzările H&M în România s-au dublat în anul fiscal 2012 (în pe­rioa­da 1 decembrie 2011-30 noiembrie 2012), la 74 milioane euro.
Până la sfârşitul anului, retailerul va deschide încă trei magazine noi în Bucureşti, dintre care unul în Iris Shopping Center din Titan, unul în mallul Promenada Floreasca şi prima unitate stradală pe Lipscani.
Tot în această toamnă H&M aduce în România şi colecţia de decoraţiuni interioare, iniţial în magazinul din Promenada, după care în cel de pe Lipscani şi în unitatea din Polus Cluj-Napoca.

H&M a fost fondat în Suedia 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.900 de magazine pe 47 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.

Principalii competitori ai H&M pe piaţa locală sunt Zara, C&A, New Yorker, Camaïeu, Mango (operat în România de Solmar Grup), New Look sau Takko.

În România se vinde anual modă de un miliard de euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini. În această estimare nu sunt luați în calcul „lohniști“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internaționale.