În categoria SUV-urilor „de buget”, locul cinci este ocupat, în opinia jurnaliștilot germani, de Lada Kalina, în timp ce Dacia Duster este poziționată pe locul patru. Pe podium, în ordine inversă se clasează Pegeot 2008, SsangYong Tivoli și Renault Captur. Ultimul este considerat cel mai bun SUV din segment în ciuda spațiului deficitar pentru ocupanții locurilor din spate.

A doua categorie, ce a SUV-urilor „mici, dar la modă” are pe poziția a cincea modelul Fiat 500X, iar pe locul patru se află Mazda CX-3. Locurile trei, și doi sent ocupate de Mini Conutryman și Opel Mokka, în timp ce lider este Skoda Yeti.

În subsegmentul SUV-urilor „compacte care fac toată lumea fericită” ordinea este, de la locul cinci la locul întâi, Nissan Qashqai,  Audi Q3, KIA Sportage, BMW X1 și VW Tiguan, iar în cel al SUV-urrilor „medii pentru familii mari” Hyundai Santa Fe, Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC și Jaguar F-Pace.

A cincea și cea mai pretențioasă categorie este cea a modelelor „care fac diferența”. Aici, pe poziția a cincea se află imperialul Mercedes-Benz GLS, în timp ce locul patru este ocupat de noul Bentley Bentayga. Un loc mai sus se află Porsche Macan, iar vicecampion a fost ales Audi Q7. Mai mult sau mai puțin ciudat, liderul subsegmentului este Range Rover Evoque Cabrio, un vehicul care abia a debutat pe piață și care îndeplinește cu brio rolul de cal-măgar îmbinând caracteristicile unui SUV premium cu cele ale unui cabriolet .