În China, Ford produce vehicule împreună cu Chongqing Changan Automobile Co Ltd şi Jiangling Motors Corp Ltd. 

Şi în decembrie Ford a stabilit un nivel record al livrărilor, de 124.768 unităţi. Este un avans de 27% comparativ cu decembrie 2014. Cel mai semnificativ avans al livrărilor s-a înregistrat la modelele Mondeo, Ecosport, Kuga, Edge, Explorer şi Everest. 

Până acum Ford are 10 fabrici în China, de când a intrat pe această piaţă, în 1995, peste 20.000 de angajaţi şi a lansat 15 modele destinate pieţei auto chineze. 

'2015 a fost un alt an solid pentru Ford în China, atât în privinţa vânzărilor cât şi a portofoliului de produse. Performanţele noastre record pregătesc cadrul pentru 2016, când vom continua să ne extindem portofoliul cu vehiculele de care au nevoie clienţii noştri – performante şi eficiente energetic ' – a afirmat John Lawler, şeful subsidiarei Ford din China. 

Recent, Ford Motor a anunţat că va investi în China 11,4 miliarde de yuani (1,8 miliarde de dolari) în următorii cinci ani, sperând că noua generaţie de maşini smart va sprijini vânzările companiei pe cea mai mare piaţă auto din lume. Echipa Ford din China vrea să extindă conectivitatea telefoanelor mobile inteligente, conducerea autonomă şi alte dispozitive la maşinile produse în China. Datorită acestor investiţii, următoarea generaţie a vehiculelor Ford va fi proiectată exclusiv pentru a îndeplini nevoile clienţilor de pe această piaţă, a afirmat directorul general al Ford, Mark Fields. 

Al doilea mare producător auto din SUA speră că investiţiile în cercetare-dezvoltare din China vor ajuta la dezvoltarea unui model mini destinat exclusiv pieţei chineze. 

În ultimii cinci ani, Ford şi-a dublat cota de piaţă în China, până la 5%, conform datelor autorităţilor de la Beijing. 

Pe piaţa din China, Ford se află pe locul cinci în topul principalilor producători auto străini după vânzări, în urma Volkswagen, General Motors, Nissan Motor şi Hyundai. Obiectivul Ford este de a ajunge pe locul trei în topul principalilor producători auto străini din China până în 2020 şi de a-şi majora vânzările pe plan global cu 52%, de la 6,2 milioane, în 2013, la 9,4 milioane de vehicule pe an, până în 2020. 

În România, Ford a demarat producţia la fabrica din Craiova în 2012, odată cu lansarea modelului B-Max, care este primul produs al acestei fabrici şi prima maşină românească de 5 stele EuroNCAP. Tot în 2012, Ford a început să producă la Craiova şi motorul EcoBoost

AGERPRES