Iniţiativa vrea să aducă la îndemâna antreprenorilor resurse, experţi în diferite domenii şi bugetul de care au nevoie pentru a porni propria campanie de finanţare prin crowdfunding pentru afacerea lor.

”În proiectul Startarium Crowdfunding Makeathon se pot înscrie atât cei care nu sunt încă antreprenori, dar sunt hotărâţi să facă primii paşi în lumea antreprenoriatului şi au deja ideea clară pe care vor să o lanseze, cât şi cei care sunt deja antreprenori şi vor să obţină validarea pieţei pentru un nou produs sau serviciu”, se arată în comunicat.

Startarium Crowdfunding Makeathon se va desfășura între 19 august şi 15 decembrie, având în centru un weekend de acţiune pentru lansarea simultană a campaniilor de crowdfunding ale antreprenorilor din proiect.

Evenimentul aduce la un loc peste 50 de mentori, consultanţi de business, experţi în digital marketing, designeri şi graficieni, producători video, copywriters şi specialişti media.

Startarium va investi 20.000 de euro pentru promovarea campaniilor de crowdfunding pentru a avea mai multe şanse să-şi atingă obiectivele de testare şi finanţare.