Un număr din ce în ce mai mare de utilizatori se îndreaptă spre reţelele de socializare, precum Facebook şi Twitter, pentru ştiri dar cu toate acestea Zuckerberg a declarat că firma sa nu are ambiţia de a deveni un furnizor de conţinut. "Nu, suntem o companie de tehnologie şi nu o companie de media", a răspuns Mark Zuckerberg întrebat de un student italian dacă Facebook are intenţia de a deveni un furnizor de ştiri. 

Chiar dacă a recunoscut rolul pe care îl joacă Facebook în furnizarea de ştiri pentru utilizatorii săi precum şi avantajele pe care le oferă reţeaua de socializare în obţinerea de informaţii din diferite părţi ale lumii, Zuckerberg a subliniat că Facebook este "o companie de tehnologie, noi construim instrumente dar nu producem niciun conţinut. Lumea are nevoie de furnizori de ştiri dar şi de platforme tehnologice, aşa cum suntem noi, şi ne luăm rolul în serios", a declarat Zuckerberg la întrebările studenţilor de la universitatea Luiss din Roma. 

Anterior, Zuckerberg şi soţia sa Priscilla Chan au avut o audienţă privată cu Papa Francisc. Cei trei au vorbit despre felul în care pot fi folosite tehnologiile de comunicare pentru a reduce sărăcia, a încuraja o cultură a întâlnirii şi a face să parvină un mesaj de speranţă, mai ales persoanelor care trec prin cele mai mari dificultăţi, se precizează într-un comunicat al Vaticanului. 

Agerpres