„În istoria noastră de peste 35 de ani, Replay s-a dezvoltat și a devenit o marcă premium la nivel mondial în peste 50 de țări, astfel că obiectivul nostru principal în România este acela de a spori popularitatea mărcii și de a o prezenta viitorilor clienți, dar şi să menţinem relația dintre clienții actuali şi colecțiile noastre. Ne străduim în mod constant să reinterpretăm valorile autentice și istorice ale mărcii (autenticitate – calitate superioară – design italian)”, a declarat pentru Capital CEO-ul Replay, Matteo Sinigaglia.

Întrebat dacă intenţionează să deschidă noi magazine în România, el răspunde afirmativ.

„Da, ne vom lansa planul de vânzare cu amănuntul în cele mai viabile orașe din punct de vedere comercial. Pe lângă magazinul din Băneasa Shopping Mall, care funcționează de câțiva ani, împreună cu Fashion Company am deschis două magazine Replay în unul dintre cele mai populare centre comerciale din București – unul în AFI Cotroceni în octombrie anul trecut și al doilea în mall-ul ParkLake, deschis imediat după primul. Acum, dezvoltarea brandului este pe deplin în mâinile noastre și vom face tot posibilul pentru să ne găsim locul pe piața românească”, a adăugat el.

Întrebat dacă Europa de Est în general şi România în special reprezintă o piață bună pentru mărcile mari, spune că are mari așteptări pentru această piață.

„Pentru a reuși în afaceri, trebuie să muncești din greu și să fii dedicat pe deplin în ceea ce faci. Ceea ce este important este că vedem realul potențial și vom face tot ce ne stă în putință pentru a prezenta Replay românilor. Modelul de afaceri și experiența pe care o avem, lucrând timp de mulți ani şi pe alte piețe, vor fi aplicate în România și credem cu tărie în succesul nostru. România și alte țări din Europa de Est au stabilit un punct de sprijin pe piața de lux, iar casele de modă din Paris și Milano construiesc în liniște o prezență mai mare, deoarece acestea alimentează cererea pentru o mai rapidă schimbare a stilurilor”, a mai spus Matteo Sinigaglia.

În ceea ce priveşte rezultatele pe anul trecut, el afirmă că a fost un an foarte bun, cu o creștere de două cifre în toate regiunile geografice și că va continua în această direcţie.

„Fiecare afacere trebuie să gestioneze și să coordoneze cerințele sociale, de mediu și financiare ale pieței. Fiecare început este greu și provocator. Este nevoie de timp pentru a atinge obiectivele stabilite. Ne-am găsit calea și tot ce trebuie să facem este să ne urmăm visele. Piața românească este diversă și deschide o perspectivă și o abordare complet unică. Mai mult decât atât, intenționăm să creăm o relație pe termen lung cu clienții noștri și cu comunitatea românească”, a punctat el.

Vorbind de planurile pentru acest an, el spune că vrea să continue să joace un rol central în inovarea sectorului în care activează.

„Pentru noi, inovarea trebuie să ofere soluții ușoare nevoilor oamenilor. În special, suntem foarte interesați de wellness, deoarece în zilele noastre acest lucru este esențial pentru clienții noștri. Tocmai am lansat Hyperflex +, care este rezultatul unei cercetări îndelungi și un pas important în viitorul denimului. Acest produs oferă un procent ridicat de întindere, oferindu-i o flexibilitate tridimensională firelor din lungimea țesăturii: o elasticitate 3D pentru o potrivire perfectă în orice direcție”, a subliniat Matteo Sinigaglia, care precizează că a fost realizată şi o campanie publicitară în care apar Neymar Jr. și actrița Emily Ratajkowski.

Replay este unul dintre cele mai cunoscute branduri italienești. La nivel internațional, ambasadorul brandului este fotbalistul Neymar. Hainele brandului au fost purtate de-a lungul timpului de nume ca Leonardo Dicaprio, Kate Moss, Milla Jovovich, Ryan Reynolds.

Brand specializat în denim, Replay a fost înființat în 1978. Fondatorul a ales numele după ce a fost inspirat în timp ce privea la TV-ul său un meci de fotbal.

În prezent Replay are vânzări estimate la peste 240 de milioane de euro. Este prezent în toate țările europene, în Asia, America și Orientul Mijlociu.