Doctor în economie, cu o vastă experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de afaceri în industria comerțului cu ridicata, Adrian Ariciu și-a început cariera la METRO Cash & Carry România în martie 2000.

După ce a condus activitatea diferitelor departamente din cadrul companiei, a decis să își folosească experiența și să contribuie, între 2013 și 2017, la transformarea modelului de afaceri al METRO Cash & Carry Ucraina, în calitate de Chief Commercial Officer, iar mai târziu, în calitate de Offer Management Director.

Revenind în România în 2017, a fost numit Director de Operațiuni, înainte de a prelua funcția de Director Comercial în 2018. În 2020, a trecut la rolul de CEO al METRO Cash & Carry România.

CEO-ul METRO, despre potențialul pieței din România

“Cred cu tărie în viziunea orientată spre clienți dar și în creșterea și progresul METRO România, care pot fi obținute numai prin intermediul echipei puternice pe care o avem. De asemenea, sunt încrezător în potențialul pieței românești și în succesul modelului de comerț cu ridicata. Este nevoie de curaj pentru a consolida un model de afaceri cu tradiție într-un mediu economic modern, însă dacă prioritatea este clientul și procesele sunt creionate astfel încât să ajute și să contribuie la succesul afacerilor lor, poți aspira la titlul de campion al afacerilor independente”, declară Adrian Ariciu.

Revista este disponibilă în format print și poate fi comandată de pe magazinul online agoramag.ro.

Sursa foto: arhiva personală