Retailerul francez ar putea ieși din 9 state în care este foarte prezent, iar acest lucru ar putea avea loc în această vară, scrie ING în raportul citat.

Italia, Turcia, Belgia, sunt printre statele vizate, dar pe listă mai apar și Grecia, Polonia și chiar România.
Retailerul francez nu stă foarte bine nici pe piețele din China și Brazilia, mai scrie retaildetail.eu.
Grupul francez Carrefour a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, în România, de 3,6% și 2,1% în Belgia, în timp ce în Grecia scăderea a fost de 16,7%.

După piața grecească, cea mai mare scăderea s-a înregistrat în Turcia (9,4%) și Polonia (6%).

Și piața iberică a cunoscut un regres, Carrefour înregistrând o cifră de afaceri de 2,137 miliarde de euro, cu 3,1% mai mică decât în primul trimestru al lui 2010.
Pentru retailerul francez cele mai mari pieţe din Europa sunt Spania, Italia sau Belgia (dacă nu se ia în calcul Franţa).

Retailerul francez Carre­four a înregistrat anul tre­cut în România vânzări de 1,1 miliarde de euro, apropiate de nivelul maxim obţinut în 2008, însă cu 30 de magazine în plus.
George Plassat va deveni al treilea director executiv al Carrefour din ultimii şase ani, după ce îl va înlocui în iunie pe Lars Olofsson. Plassat este cunoscut ca fiind un adevărat "cost killer".