„Noua identitate vine ca o evoluţie firească pentru compania noastră, având în vedere apartenența la grupul Folli Follie. Planurile și structura companiei rămân aceleași, iar toate operaţiunile din România se vor derula sub numele de FF Group Romania SRL”, a declarat Cristian Beznoska, CEO al FF Group Romania SRL.

Cu 370 de angajați, FF Group Romania – distribuitorul autorizat al brandului Nike pe plan local și cel mai mare comerciant de francize din țară, atât ca număr de magazine, cât și ca vânzări – operează magazine monobrand (19), magazine de tip multibrand (7)şi magazine de tip outlet (3) în toate oraşele mari din ţară (Bucureşti, Brașov, Cluj Napoca, Constanţa, Deva, Iaşi, Oradea, Ploieşti şi Timişoara).

În cei 15 ani de prezență în România, compania – cu afaceri de peste 45 mil. euro – a devenit cunoscută ca distribuitor al brandurilor Nike, Converse, Juicy Couture, UGG Australia, Scotch&Soda, G-Star Raw, Franklin&Marshall și retailer pentru brandurile Polo Ralph Lauren, Boss Orange, Napapijri, American Vintage, Pepe Jeans London etc.

Grecii  investesc  5 mil. de euro  în reconstruirea și transformarea clădirii pe care o deţin în zona Universitate,  într-un centru modern de retail şi birouri. Proiectul se va finaliza la începutul  lui 2015.

„Este cel mai amplu proiect pe care îl avem acum în derulare. În paralel, pregătim pentru anul 2014 noi deschideri și modernizări de magazine, în centrele comerciale din Bucureşti. Acestea fac parte din strategia companiei privind dezvoltarea și consolidarea poziției pe piața din România. Este important pentru noi faptul că, în ciuda unui climat economic care nu a fost întotdeauna stabil, am reuşit să identificăm oportunităţi în piaţă şi să ne maximizăm potenţialul”, a adăugat Cristian Beznoska.

Grupul de fashion elen vrea să deschidă şi un e-shop în a doua parte a lui 2014.