”Pegas a reprezentat pentru mine de la bun început o provocare, aportul meu în cadrul companiei fiind creșterea cifrei de afaceri prin crearea de parteneriate noi și  extinderea comerțului în paralel cu rețeaua de magazinele proprii”, ne spune Dragoș Iie, directorul de vânzări al companiei.

”În prezent, Pegas activează pe  mai multe canale de vanzare: rețelele de magazine de tip  IKA, magazine specializate, proiecte speciale , export, comerț online prin parteneri sau platforme de tip marketplace, magazine proprii online și fizice cat și magazine în sistem francize”, a precizat, pentru Capital, Dragoș Ilie.

Și avem și vești bune. ”Pentru anul în curs avem două mari proiecte ce se afla deja în derulare. Unul dintre acestea fiind partea de comerț online ce va beneficia de un upgrade din toate punctele de vedere. Celalat proiect de suflet fiind sa aducem producția pe meleaguri românești. Astfel, începând cu 2021 o parte din modele vor fi produse în România, urmand ca în 2022 sa extindem producția pe plan local la aproape toata gama”, ne mai spune Ilie.

Totuși, și pentru biciclete este nevoie de o infrastructură modern.

”Un oraș sănătos are o rețea solidă de piste de biciclete. Chiar dacă ne aflăm în 2021, Capitala și alte orașe mari nu dispun de o astfel de infrastructură executată așa cum ar trebui. În acest moment, din păcate, potențialul bicicletei nu este valorificat la adevărata lui valoare. Pegas, fiind un brand  autentic românesc, un vector al identității urbane și al transportului alternativ încearcă să evidențieze ce înseamnă bicicleta și cum poate ajuta atât mediul înconjurător cât și utilizatorul”, opinează directorul de vânzări al Pegas.

 

”Transportul alternativ este cheia viitorului și trebuie tratat mult mai serios de către autorități si beneficiari”,

Dragoș Ilie, director de vânzări Pegas