TBI Bank înțelege dimensiunea provocării cu care se confruntă toată lumea, inclusiv țările unde compania este operațională – Bulgaria și România, și conștientizează responsabilitatea de care trebuie să dea dovadă pentru a se asigura că oamenii se vor putea baza în continuare pe ajutorul companiei în vremuri de dificultăți economice. Pandemia de COVID-19 a dus la o situație foarte dificilă în domeniul medical și sistemele de sănătate se confruntă cu probleme fără precedent în ceea ce privește echipamentele și angajații.

De aceea, TBI Bank donează 250.000 de lei pentru a acoperi nevoile neașteptate ale sistemelor de sănătate. Banca vrea să se asigure că fondurile vor avea impact, astfel că va furniza echipamente specifice instituțiilor în nevoie.

„Angajații din sistemul medical poartă o greutate enormă pe umerii lor”

”În vremuri ca acestea ne bazăm pe adevărații eroi care lucrează zi și noapte în spitale pentru binele societății. Angajații din sistemul medical poartă o greutate enormă pe umerii lor – noi, cei de la TBI Bank, putem doar spera că donația noastră umilă îi va ajuta”, spune Petr Baron, CEO TBI.

TBI Bank subliniază că scopul principal al companiei este ca toată lumea să fie în siguranță, de la clienții și miile de angajați TBI, până la familiile acestora și la întreaga societate în ansamblu. În contextul pandemiei cu COVID-19, banca a luat toate măsurile pentru a asigura un mediu sigur pentru clienți și angajați, inclusiv furnizarea de dezinfectanți, activarea procedurii de lucru de acasă pentru angajații unde acest lucru este posibil și orare diferite pentru echipele din sediile centrale care nu pot lucra de acasă. Totodată, TBI Bank dezinfectează cu regularitate birourile și sucursalele, respectând măsurile stabilite de autoritățile abilitate, și recomandă clienților să utilizeze canalele digitale disponibile în interacțiunea cu banca.