Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, continuă planul de integrare și consolidare a activității operaționale pe piața din România și începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt.

Achiziția Praktiker consolidează poziția grupului Kingfisher pe piața locală de îmbunătățire a locuinței, devenind în prezent numărul doi în România, cu o rețea de38 de magazine și cu oportunități de creștere pe piața locală.

Procesul de rebranding al rețelei Praktiker va fi implementat în mai multe etape și continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieței de îmbunătățire a locuinței din România. Concentrate în jurul strategiei operaționale ONE Kingfisher, lansate în 2016, direcțiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa, în care nevoile clienților sunt puse întotdeauna pe primul loc. În prezent, 7.500 de produse din oferta unificată se găsesc în rețeaua Brico Depôt, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja și în magazinele Praktiker.

Procesul de rebranding va fi finalizat până la începutul sezonului de primăvară, astfel încât în prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera întreaga rețea din România sub brandul Brico Depôt.Pe lângă procesul de rebranding, planul de optimizare a rețelei comerciale și eficientizare a activității operaționale include și închiderea a trei magazine Praktiker respectiv Arad, Brașov și Pitești. 
Brico Depôt a prevăzut deja un plan de suport și integrare a cât mai multor angajați în rețeaua de magazine existentă.