Recesiunea din domeniul divertismentului pare a se accentua. Dupa ce Warner Bros. a operat concedieri, un alt nume legendar, Disney, anunta ca va da afara 1.200 dintre cei 80.000 de angajati.

Programul de restructurare a Disney mai prevede ca alte 700 de posturi vacante sa ramana in continuare neocupate.

Unul dintre cele mai afectate segmente din activitatea Disney il reprezinta parcurile de distractii, analistii sustinand ca, pe fondul crizei, scade tot mai mult numarul celor care isi permit sa mai faca o calatorie de sute sau mii de kilometri pentru a vizita un astfel de parc, precum celebrul Disney World din Orlando – Florida.

In urma cu o saptamana, Disney a anuntat ca productiile sale vor fi accesibile pe YouTube,
dupa incheierea unui acord intre cele doua companii.

Anne Sweeney, reprezentant al Disney Media Networks, sustine ca parteneriatul cu YouTube ofera companiei posibilitatea de a ajunge la diferite tipuri de public in mediul online.

In plus, deloc de neglijat, noul parteneriat va constitui si o metoda de marire a profiturilor, a mai spus Anne Sweeney.