Brad Parscale, strategul din spatele succesului lui Donald Trump, cel care l-a ajutat să câștige alegerile prezidențiale din Statele Unite, a explicat la „Sinteza zilei” că marile companii precum Google sau Facebook recurg la poziţii părtinitoare, lucru care nu îi vine în ajutorul lui Donald Trump, privind o candidatură viitoare pentru alegerile electorale din 2020.

„Nu știu cât de mult au ajutat cealaltă tabără, cred că mai mult decât pe noi. În America există o problemă legată de cum vă aceste companii agenda politică. Există o oarecare părtinire în deciziile pe care le iau. Nu cred că vom primi ajutor, nu cred că ne vor susține măcat cât ne-au susținut data trecută. Avem deja foarte multe informații adunate și nu mai avem nevoie de ajutorul lor. Am știut foarte clar ce vor să facă. Au crezut că pot să ia banii și să nu facă ceea ce trebuie să facă. Sigur, sunt companii, trebuie să facă bani, dar nu trebuie să folosească resursele ca unelte politice”, a explicat Brad Parscale, în interviul pentru Mihai Gâdea.

Brad Parscale este un consultant digital american și consilier politic care a servit drept director media digital pentru campania prezidențială a lui Donald Trump din 2016. Acum ocupă funcția de manager de campanie pentru campania de realegere a lui Trump în 2020. Parscale a început să lucreze pentru organizația Trump în 2011, dezvoltând și proiectând site-uri web și creând și gestionând strategii media digitale. La începutul anului 2015, Trump a angajat Parscale și firma sa, Giles-Parscale, pentru a crea un site web pentru campania sa în alegerile prezidenţiale.

Când Trump s-a declarat candidat republican în 2015, unul dintre primii oameni pe care i-a angajat a fost Parscale, cerându-i să-i actualizeze site-ul campaniei într-un „site de campanie prezidențială cu drepturi depline”. Strategul a lucrat şi pentru site-ul Donald J. Trump pentru candidatura la președinţie, precum și pentru strategia media digitală și campaniile online de strângere de fonduri. În iunie 2016, Parscale a fost numit oficial directorul media pentru campania lui Trump.