Bogdan Chira, reprezentantul platformei de plăţi, a făcut aceste dezvăluiri după ce profesorul universitar Vasile Baltac, președinte ATIC, s-a plâns de o situație asemănătoare.

“Ghișeul.ro este interfața cu omul care pretinde să îi rezolvați problemele în numele altora, în cazul respectiv al Primăriilor, dar eu m-aș referi în special la ANAF. Când eu intru acolo presupun că toate datoriile mele către ANAF sunt afișate. Le plătesc, iar apoi vine ANAF și îmi spune că mai am de plătit de acum 5 ani, de 10 ani. Cum rezolvați problema asta? Aveți un protocol?”, a spus Baltac, în cadrul unui eveniment organizat de Oxygen Events.

Reprezentantul plaformei de plăți a precizat că relația cu ANAF este complicată și complexă.

“Avem un protocol cu această instituție și încercăm să rezolvăm situațiile punctuale. În mod normal noi avem o convenție cu ei să ne trimită toate tipurile de venit des utilizate. Într-adevăr, sunt situații concrete în care nu trimit spre Ghișeul.ro toată suma de plată. Nu depinde de noi acest lucru dar, în același timp, nu îi lăsăm pe oameni să se descurce singuri în relația cu ANAF. Încercăm să intervenim de fiecare dată când există o situație de genul acesta prin persoanele noastre de contact de acolo preluând problema punctual și ducând-o mai departe spre ANAF pentru rezolvarea ei. Încercăm să împingem mult mai eficient și mai rapid spre rezolvare”, a spus Bogdan Chira, reprezentant al platformei.

Este clar că se întâmplă lucrurile astea, recunoaște el. “Eu, care lucrez chiar cu oamenii, am exemple mult mai dure, de oameni cărora li s-au pus popriri după ce au plătit. ANAF este un pic rigid în sensul ăsta. Trebuie foarte mult să intervii pe mecanismele lor de reglementare. Încercăm să facem lucrul acesta”, a precizat oficial al Ghișeul.ro.

SURSA: Hotnews.ro