”Cel mai de succes proiect ar fi departamentul Vânzări din cadrul Grupului, proiect construit și transformat odată cu evoluția companiei.(…) Fie că vorbim de funcțiunile comerciale din magazine, fie de contractarea pe teren sau prin apelarea serviciului Relații Clienți sau evoluția canalului de vânzări online, DIGI.ro, procedurile au fost elaborate plecând întotdeauna de la nevoile clienților și avantajele competitive ale grupului”, a declarant Dan Timofte pentru Capital. Dar, există și beneficii din proiectul ”Departamentul Vânzări”. ”Aceste evoluții au contribuit semnificativ la păstrarea unei bune relații cu clienții, astfel încât, potrivit raportului „Excelența în Experiența Clientului” realizat de KPMG, cu toate dificultățile aduse de pandemie, în 2020, ne-am păstrat poziția de lider de piață, cu cel mai ridicat punctaj privind experiența clientului (8,09 în 2020 față de 7,72 în 2019)”, a mai precizat Timofte.

În general, cu cât este o companie mai mare, cu atât mai mult se lovește de tot siul de ciudățenii ale administrațiilor locale sau a celei centrale. ”Așa cum au mai declarat și cu alte ocazii, un domeniu în care ar fi de dorit o mai bună colaborare este cel al regimului de autorizare pentru construcția de rețele de telecomunicații. Eliminarea birocrației, pe cât posibil, digitalizarea procesului de autorizare și scurtarea termenelor pentru obținerea avizelor ar fi de ajutor pentru a continua dezvoltarea rețelelor și creșterea penetrării cu servicii (mai ales internet broadband) în zone lipsite, încă, de soluții de conectivitate. Acest lucru ar fi benefic întregii societăți, nu doar sectorului de telecomunicații”, mai spune directorul de Vânzări rezidențiale Digi.

”O carieră se construiește pe trei piloni: talent, seriozitate și capacitatea de asumare”,

Dan Timofte, director Vânzări rezidențiale Digi