Şantierul naval Mangalia - Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI) - este subsidiara din România a grupului sud-coreean. 
Cel mai mare constructor de nave din Olanda - Damen Shipyards Group - speră să finalizeze tranzacţia cu DSME până în 29 noiembrie. 
Tranzacţia va reduce povara financiară a DSME, cel mai mare producător de nave din lume în funcţie de portofoliul de comenzi. În 2016, DSME a înregistrat pierderi nete de 2.700 miliarde woni, iar datoria sa era de 27 de ori mai mare faţă de capitalul său. Împreună cu rivalii săi sud-coreeni, Hyundai Heavy Industries şi Samsung Heavy Industries, DSME a dominat timp de 10 ani piaţa mondială a construcţiilor de nave. În ultimii ani, însă, sectorul construcţiilor de nave a trecut printr-o perioadă dificilă din cauza supraofertei mondiale de vase şi a competiţiei acerbe pe preţuri venită din China. 
Daewoo-Mangalia Heavy Industries SA a fost constituită în ianuarie 1997 ca o societate mixtă româno-coreeană, cu un capital social de 103,92 milioane dolari, din care 53 milioane (51% din acţiuni) aparţinând Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. şi 50,92 milioane dolari (49% din acţiuni) aparţinând societăţii Şantierul Naval 2 Mai Mangalia. 
În primii patru ani după achiziţie, şantierul naval Mangalia era printre primele zece companii din România, înregistrând o creştere rapidă, dar după 2008 compania a avut de suferit de pe urma eroziunii capitalului, din cauza scăderii numărului de comenzi, a întârzierilor în producţie şi a pierderilor masive provocate de criza financiară globală, se arată în articolul apărut în Business Korea. 
Damen Shipyards Group deţine în România şantierul naval Galaţi. 
Autorităţile de concurenţă din România au aprobat deja preconizata tranzacţie. Mai mult, se desfăşoară întâlniri constructive cu Guvernul român privind viitoare cooperare în Mangalia şi dezvoltarea industriei navale româneşti, a informat Damen.