Concursul este organizat de firma de consultanță BearingPoint, iar premiile puse în joc sunt în valoare totală de 14.000 de euro. Studenții își pot depune proiectele inovatoare care să aibă ca motto „Go Digital”.

Primul loc va câștiga 10.000 de euro. BearingPoint, împreună cu Wayra, centrul de inovații și startup-uri al Telefónica, vor sprijini echipa câștigătoare în realizarea proiectelor sale, timp de un an. Studenții din universitățile și școlile de afaceri din România, Germania, Austria și Elveția pot trimite ideile lor de proiecte sustenabile până în data de 25 martie 2019  prin email la [email protected]

BearingPoint va selecta cele mai bune zece proiecte pentru etapa finală, urmând ca echipele să își prezinte ideile în data de 10 mai 2019 la München, în fața unui juriu format din experți. Câștigătorii vor fi desemnați într-o atmosferă festivă. Echipele finaliste vor participa atât la etapa finală a concursului cât și la un eveniment de networking în seara dinaintea concursului. Acest eveniment oferă oportunitatea de a face schimb de idei cu alte startup-uri, cu experții Wayra și cu partenerii și mentorii BearingPoint. Pentru a ajuta studenții să susțină prezentarea în fața juriului, mentorii BearingPoint vor oferi coaching echipelor finaliste.

Concursul promovează schimbul de idei între România, Germania, Austria și Elveția și oferă posibilitatea de a transforma aceste idei în proiecte concrete. 

„Prin concursul ‘Be an Innovator Student’, tinerelor talente în devenire li se oferă posibilitatea de a-și transforma în realitate ideile creative de afaceri, cu sprijinul nostru. În calitate de lider în domeniul consultanței în management și tehnologie, BearingPoint le oferă echipelor o rampă de lansare în viitorul antreprenorial. Motto-ul concursului, ‚Go Digital’, subliniază relevanța și potențialul de inovație al ideilor și start-up-urilor pentru a face față evoluțiilor și provocărilor viitoare ale societății și economiei în general”, spune Iris Grewe, lider Germania și lider regional SIA (Elveția, Italia, Austria) în cadrul BearingPoint, precum și președinta juriului Be an Innovator Student. Iris_Grewe

 

Numărul mare de participanți de anul trecut dovedește interesul major pentru concursul Be an Innovator Student. Câștigătoarea ediției 2018 a fost echipa românească „ClarK” de la Academia de Studii Economice București, care a dezvoltat o pereche de ochelari inteligenți de realitate augmentată pentru industria auto și pentru logistică.

Aceast proiect susține optimizarea proceselor de producție pe baza senzorilor de mediu, precum și pe baza unei camere video termice speciale. De la câștigarea premiului în mai anul trecut, membrii echipei „ClarK”, se află în faza de coaching și au astfel ocazia de a-și dezvolta în continuare planul de afaceri.

Prin intermediul concursului Be an Innovator Student, BearingPoint susține studenții de la facultăți și școli de business de top din România, Germania, Austria și Elveția în dezvoltarea și realizarea ideilor de proiecte sustenabile. În acest an concursul are loc pentru prima dată în parteneriat cu Wayra, centrul de inovații si startup-uri al Telefónica.

Wayra identifică și promovează creșterea echipelor ambițioase și inovatoare de startup și ale companiilor de tehnologie. Wayra oferă printre altele acces la o bază vastă de clienți și la o rețea de tehnologie, precum și resurse financiare și sprijin prin coaching. Pe lângă premiul cumulat de 14.000 de euro pentru cele mai bune trei echipe, BearingPoint și Wayra vor sprijini timp de un an echipa câștigătoare în implementarea proiectelor sale. 

Te-ar putea interesa și: