Din această funcție,  Bratu va fi responsabil de dezvoltarea activităților de comunicare și public affairs derulate de Coca-Cola România – relația cu mass-media și autoritățile publice, proiectele de promovare a companiei și a mărcilor deținute de aceasta și proiectele de CSR, contribuind prin experiența sa la strategia de creștere a companiei.

Cu o experiență vastă în diverse domenii de business, Constantin Bratu a ocupat anterior funcția de Head of Corporate Affairs la British American Tobacco, precum și Director General al Asociației Berarii României, unde a reprezentat cu succes interesele membrilor asociației în relația cu autoritățile centrale, a coordonat campanii naționale de comunicare pentru categoria bere și a dezvoltat campanii de CSR, una dintre acestea fiind nominalizată ca Best Practice în cadrul Forumului European privind sănătatea și consumul de alcool.

Noul Director de Comunicare și Public Affairs deține un Executive MBA la ASEBUSS Kennesaw University și un master în Comunicare și Resurse Umane la Școala Națională de Științe Politice și Administrative. Anterior, funcția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova a fost ocupată de Miruna Smeureanu, care a preluat, în luna martie a acestui an, coordonarea departamentului de marketing pentru operațiunile Coca-Cola România și Moldova.