Studiu Webdesk Agency: Industria HoReCa din România face apel la promovarea printr-un site web în 2018

Considerată una dintre cele mai ofertante și profitabile industrii la momentul actual, industria ospitalității atrage tot mai mulți investitori pe plan național și din sfera statelor membre ale Uniunii Europene, constituind prilejul ideal pentru definirea unor direcții importante de business. Totuși, horeca constituie o zonă extrem de fierbinte și vulnerabilă, ținând cont de faptul că succesul pe termen lung este garantat și susținut de satisfacerea nevoilor clienților. Până la a obține, însă, un feedback din partea unui client, independent de faptul că aparține unei cafenele, unui restaurant sau hotel, compania trebuie să lanseze invitația la a-i fi testate serviciile. Cea mai eficientă manieră de a stimula interesul potențialilor clienți este prin campanii de marketing online implementate de Webdesk Agency Bucuresti, dedicate targetării intereselor de consum.

HoReCa a atins o dublare a cifrei de afaceri față de acum șase ani, identificând o abordare diferită din partea consumatorilor. Aceștia sunt interesați de etica și awareness-ul unui brand din industrie.

Creșterea cifrei de afaceri sugerează o atitudine total schimbată a consumatorului față de un hotel sau restaurant pe care îl frecventează. Este adevărat că o adaptare constantă la nevoile pieței este necesară, însă această adaptare trebuie constituită și la nivelul transmiterii de mesaje care să atragă consumatorul către statutul de client. Anumite restaurante cu specific libanez, pescăresc sau românesc, de pildă, dezvoltă până la de trei ori mai multe șanse să își amortizeze investiția dacă iau în calcul promovarea prin campanii de SEO și Google Adwords în detrimentul practicilor uzuale de tipul informării prin flyere sau broșuri. Același lucru este valabil și în cazul pensiunilor, afirmă proprietarii pensiunii AquaVilla din Delta Dunării. Pensiunea face parte din portofoliul Webdesk Agency și se numără printre numeroasele afaceri care și-au construit o identitate puternică la nivel online prin intermediul website-ului și prin prisma campaniilor de promovare derulate în prezent.

Contextul economic ce ne determină să fim mai atenți la cât și pentru ce plătim, cumulat cu nevoia pentru siguranța a ceea ce consumăm gravează un rezultat resimțit îndeosebi de industria HoReCa. Înainte de a călca pragul localului pe care îl dețineți, consumatorul va dori să se angajeze în mesajele transmise de companie, de calitatea serviciilor și amprenta pe care o poate grava în gusturile sale noutatea adusă de specificul localului. Accesul la aceste mesaje este facilitat grație serviciilor oferite de o agentie de creare site din Bucuresti precum Webdesk, în urma cărora veți obține un website creat după rigorile personale, cu design responsive și timp de încărcare rapid, pentru o experiență optimă a utilizatorului pe care intenționați să îl transformați în potențial și viitor client.