Proteinele și rolul lor în creșterea masei musculare

26 Nov 2021
Proteinele și rolul lor în creșterea masei musculare

Oricine a fost la un moment dat interesat de creșterea masei musculare, de remodelare corporală. Sunt persoane care încearcă din când în când și persoane care frecventează în mod regulat sala de fitness. Performanțele sportive și rezultatele obținute vor fi întotdeauna direct influențate de dietă. Alimentația este cheia unui corp frumos sculptat, sănătos și armonios.

Pentru că mesele de peste zi nu sunt întotdeauna suficient de bogate în proteine și alți nutrienți care favorizează dezvoltarea musculară, suplimentele sunt o alegere frecventă. Atât timp cât provin din surse sigure, recunoscute pentru calitatea furnizată, administrarea lor este în folosul cumpărătorului.

Cei care sunt deja experți în antrenamentele pentru creșterea masei musculare știu că își pot actualiza stocurile de proteine, dar și alte suplimente pure, de la Body Line. În cadrul e-shop-ului găsesc cei interesați o gamă variată de produse, ce stau sub semnul eficienței.

Creșterea masei musculare și ajutorul oferit de proteine

Viața cunoscută nouă nu ar fi posibilă fără proteine. Acestea sunt elementele principale de construcție ale organismului. Din ele sunt create tendoanele, pielea, mușchii, dar și hormoni, enzime, molecule.

Un aport optim de proteină în corp se traduce nu doar prin cantitate, ci mai ales prin calitate. Nu toți aminoacizii pot fi produși de propriul organism, caz în care dieta devine principala sursă de aprovizionare cu aceștia. Suplimentele proteice joacă un rol important atunci când alimentația nu aduce un aport suficient de proteine.

Creșterea masei musculare se dorește deseori a fi armonizată cu pierderea în greutate. Aici produsele dedicate de la Body Line oferă un ajutor însemnat. Contribuția lor majoră constră în capacitatea de a reduce pofta de mâncare, reducând totodată în mod spontan și aportul de calorii. Altfel spus, proteinele păstrează sațietatea cu succes, depășind rezultatele oferite de carbohidrați și grăsimi.

Administrarea lor sub formă de shake proteic este varianta preferată de sportivi. Produsele vin însoțite de instrucțiuni de administrare și dozare, astfel că acest aspect nu constituie o dilemă pentru nimeni.

Consumul de proteine poate preveni totodată câștigul de țesut adipos. Există un echilibru în acest proces desigur. În timp de aportul ridicat al acestora construiește masă musculară, același aport arde în mod permanent un număr mic de calorii.

Un aliat de nădede sunt acestea și în ceea ce privește creșterea forței, care are același rezultat prin aplicarea ei în antrenament: creșterea musculară. Un anumit aport de proteine este recomandat și în cazul celor care doresc păstrarea masei deja formate. Dacă persoana în cauză urmărește pierderea kilogramelor măsurate în grăsime, atunci trebuie să aibă în vedere consumul acestora pentru a preveni pierderea rezultatelor pentru care a muncit.

Există diverse estimări în ceea ce privește cantitatea de proteine recomandată pentru fiecare kilogram de greutate corporală. În principiu se recomandă 2,2 grame proteină pentru fiecare kg, dacă se urmărește câștigarea de masă musculară.

Despre avantajele complete ale consumului de proteine în procesul de creștere musculară pot afla mai multe cei interesați pe bodyline.ro, de unde pot comanda și produse calitative, care să îi ajute să își atingă obiectivele.