Pegas dă startul campaniei „Anti-scumpire” cu o scădere permanentă a prețurilor

Pegas începe anul cu o mișcare îndrăzneață: scade cu 15 procente prețurile tuturor bicicletelor. Nu este vorba de o promoție limitată în timp, ci este o decizie permanentă. Reprezentanții producătorului român continuă în acest fel campania de protecție a mediului înconjurător și de susținere a sănătății prin mișcare.

Creșterea continuă a numărului de automobile și lipsa de investiții în infrastructura țării au dus la aglomerație și chiar la blocaje pe mai toate arterele din marile orașe. Petrecem prea mult timp în trafic, inhalăm prea multe gaze poluante, facem prea puțină mișcare. Sunt doar câteva dintre motivele pentru care compania noastră încearcă în mod constant să se adapteze la climatul socio-economic și cererii la nivel național, prin prețuri mai bune și locații cât mai accesibile. – Mihai Chipcia, director de vânzări Pegas.

În 2019 Pegas continuă extinderea și pregătește deschiderea a două noi magazine în țară, după cele trei inaugurate anul trecut, plus vânzarea a trei noi francize. Brașov și Iași sunt orașele în care primăvara va aduce noile reprezentanțe ale producătorului român de biciclete. Pentru fiecare dintre acestea se preconizează o investiție de 120.000 – 150.000 de euro, în condițiile în care anul 2018 a adus companiei creșterea cifrei de afaceri cu 50%.

Dacă anul trecut compania a lansat o hartă a traseelor frecventate în mod deosebit de bicicliști, pentru a facilita crearea de piste dedicate acestora, 2019 se va axa mai mult pe inițiativele educaționale.

Vom avea evenimente cu traineri ce vor învăța copiii să meargă pe biciclete și mecanici specializați, ce vor împărtăși abilitățile de a întreține și repara o bicicletă. De asemenea, vom lărgi considerabil gama de produse, atât în gama dedicată copiilor, cât și în zona de vehicule electrice, trotinete și scutere, astfel încât orice om, de orice vârstă, să găsească un mijloc de deplasare pe gustul său și ecologic în același timp. – Mihai Chipcia, director de vânzări Pegas.

Și pentru că este vorba de un brand cu tradiție, dar mereu actual, produse ca Pegas Clasic, Suprem Dinamic și Șoim vor beneficia de un upgrade atât în ceea ce privește designul, cât și pe partea de componente. În portofoliul Pegas va intra și un produs nou – Pegas Călător, o bicicletă trekking cu încărcător de telefon încorporat în cadru și cu regenerare prin dinam. Alte două noi produse vor fi disponibile în categoria MTB, pentru copii cu vârste între 8 și 16 ani.

Pegas are în acest moment șapte magazine proprii în toată țara, o franciză la Brașov și își vinde produsele în alte 300 de magazine partenere.