LEMS a înregistrat o creștere de 17% la 6 luni și continuă extinderea rețelei de magazine și a portofoliului de produse

LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel național, a înregistrat o creștere de 17 procente la 6 luni și își extinde rețeaua cu două noi magazine, în Constanța și Botoșani.

După inaugurarea în luna mai a Mall-ului LEMS din Ploiești, care se întinde pe 3 niveluri, pe o suprafață totală de 5.000 mp, LEMET a început al doilea semestru cu deschiderea magazinelor din Constanța și Botoșani, pe 1 iulie. Showroom-ul din Constanța se întinde pe o suprafață de 2.000 mp, iar cel din Botoșani pe 700 mp.

„Am analizat cererea de pe piața locală, împreună cu o serie de mulți alți factori și am hotărât să relocăm magazinele LEMS din aceste două orașe: Constanța și Botoșani. Considerăm că un showroom oferă o experiență diferită, directă, cu produsele noastre, față de interfața site-ului, când clienții îl accesează pentru a căuta ceva care să fie pe placul lor. Astfel, oamenii pot vedea exemple de design interior, de așezare a mobilei în spațiu, de combinații cromatice. Încercăm întotdeauna să includem în showroom cele mai dorite, populare modele, în funcție de locație și ne asigurăm că de fiecare dată când un client intră într-unul dintre magazinele LEMS, găsește ce caută – fie produsul dorit în stoc, fie consultanță din partea angajaților în alegerea produsului și plasarea comenzii. Plănuim cu responsabilitate extinderea rețelei de magazine pe tot teritoriul țării”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.

LEMS își extinde portofoliul de produse

Anul acesta, LEMS extinde gama de produse cu noi modele cu un design inedit, adaptate standardelor înalte de calitate și cerințelor clienților. Astfel, de săptămâna aceasta pot fi găsite pe site modele noi de bucătării, care combină cu succes clasicul și modernul, canapele cu un nivel ridicat de confort și pachete noi de mese și scaune, cu un design ieșit din comun.

Citeşte mai multe detalii aici: LEMS a înregistrat o creștere de 17% la 6 luni și continuă extinderea rețelei de magazine și a portofoliului de produse