Echipamente fiscale necesare operatorilor economici din domeniul HoReCA

Fie că plănuiești deschiderea unei afaceri în sfera Horeca, fie că vrei să investești mai mult în business-ul pe care îl ai, echipamentele fiscale fac parte dintre pilonii de bază. Acestea facilitează interacțiunea cu clienții tăi, ajută afacerea să progreseze și să se adapteze trendurilor.

Află ce echipamente fiscale nu ar trebui să lipsească firmelor din Horeca.

Cântare electronice

Orice firmă din domeniul Horeca are nevoie de cântare profesionale care să măsoare cu precizie greutatea produselor. Cele mai utilizate modele sunt cântarele comerciale, cântarele cu etichetare, cântarele pentru verificare și cântarele platformă, însă mai există și cântare numărătoare, cântare cu precizie ridicată și cântare macara. 

Cântarele electronice de pe cronosevolution.ro beneficiază de verificare metrologică inițială valabilă 12 luni. 

Imprimante termice

Imprimantele termice pentru bonuri și etichete primesc din ce în ce mai multă atenție din partea operatorilor economici din domeniul Horeca și nu numai. Spre deosebire de imprimanta clasică pe bază de cerneală, acest model are integrată o tehnologie de încălzire care activează pigmenții, așa că nu mai ai nevoie de toner ori consumabile. Câteva avantaje importante de care te bucuri sunt tranzacții rapide, costuri scăzute și spațiul economisit. De asemenea imprimantele termice comercializate au o multitudine de modalitati de conectare : USB , serial , retea WiFi sau bluetooth . Toate aceste produse pot fi integrate usor in orice aplicatie de vanzare sau soft de gestiune/restaurant .

Monitoare touchscreen

Fie că sunt achiziționate separat și conectate ulterior, fie că sunt integrate într-un sistem POS complet, monitoarele touchscreen sunt echipamente care nu trebuie să lipsească firmelor din Horeca. Acestea scad riscul de erori, facilitează vânzarea și eficientizează timpul de lucru. 

Sisteme POS 

Sistemele POS oferă beneficii atât clienților care au posibilitatea de a achita cumpărăturile și serviciile cu cardul, cât și casierilor ori recepționerilor care economisesc timp prețios fiindcă nu mai sunt nevoiți să manipuleze numerarul. Pe lângă faptul că sunt componente importante în realizarea vânzării, sistemele POS reprezintă și un aliat de nădejde în păstrarea gestiunii.

Case de marcat electronice

Indiferent de tematica business-ului, casele de marcat sunt un element cheie pentru funcționare. În procesul de alegere, ghidează-te după nevoile afacerii și nivelul la care te situezi. Câteva criterii importante de luat în considerare sunt: capacitatea de stocare a datelor în format electronic, numărul de tranzacții înregistrat zilnic și caracteristicile de securitate.

Despre Cronos Evolution Distribution 

La Cronos Evolution găsești o gamă variată de echipamente fiscale – case de marcat, sertare de bani, cântare, cititoare coduri de bare, sisteme POS și multe altele. Echipa noastră este specializată în soluții fiscale complete hardware și software potrivite oricărei afaceri Horeca și nu numai. Ne propunem să punem un stâlp de bază la modernizarea constantă a firmelor din România.

Pentru informații suplimentare, contactează-ne la adresa de e-mail office@cronosevolution.ro sau la numărul de telefon +40771759950.