Cum să ne păstrăm angajații motivați după 1 an de work from home

Lumea se schimbă și ne schimbăm odată cu ea fie că vrem sau nu. Pandemia ne-a arătat că se poate lucra de acasă, dar uneori motivația începe să dispară. Ce facem când nu mai avem motivație pentru munca de acasă? Răspunsul este simplu: o readucem cu cadouașe și atenții.

La fel ca un copil, motivația trebuie răsfățată pentru a redeveni bucuroasă și energică. Angajatorii știu mai bine ce înseamnă un angajat demotivat și cât îl costă pe zi. Ar fi bine să se implice și să readucă persoana pe calea eficienței și productivității. Există câteva metode să faci asta ca un profesionist fără să lezezi orgoliul angajaților. Va sugerăm 4 metode reale și utile prin care îți poți motiva din nou angajații chiar și după un an de work from home.

  1. Găzduirea de cursuri și webinarii virtuale

    Angajații sunt mai interesați de dezvoltare ca oricând. Ei sunt tot mai deschiși la cursurile la distanță prin prisma pandemiei care pare că nu se mai sfârșește. Acum este momentul să le arăți că îți pasă de ei și să le oferi cursurile pe care și le doreau. Spațiul virtual ne cere tot mai mult timp în ultima vreme, dar poate nu vrea doar să ne mănânce timpul, ci ne poate oferi și ceva util, durabil în schimb.

  2. Trimiterea de care packages

    Angajații tăi au nevoie să știe că îți amintești de ei. Uneori gesturile simple ca trimiterea unui colet pot schimba ziua cuiva. De exemplu, îi poți bucura cu un mic colet care să conțină umbrele personalizate. Pe o vreme capricioasă ca aceasta din ultimele luni, cine nu are nevoie de o umbrelă rezistentă și cu un design modern? Doar știi că majoritatea dintre noi nu ne găsim umbrela când avem nevoie de ea.

  3. Cadouri de suflet

    Fiecare angajat are nevoie să știe că te gândești la el mai ales când are o perioadă mai grea. Un mic cadou îi poate însenina ziua. O poți face cu ajutorul unor palarii personalizate. Uneori avem nevoie ca o persoană să ne facă să râdem, să ne amintim de acele vremuri când eram copii lipsiți de griji.

  4. Încurajarea angajaților să lucreze la proiectele proprii

    Angajații au început să facă tot mai multe lucruri diferite și uneori fără nici cea mai mică legătură între ele pentru a mai pune un ban pe masa familiei. Este bine ca angajator să nu îi desconsideri visele, proiectele, aspirațiile, ci să îi dai timpul și libertatea să facă și altceva în afară de atribuțiile jobului. Angajații vor fi mai fericiți la locul de muncă și astfel vor avea o productivitate mai mare.

Lucrurile sunt dificile și un an de lucrat de acasă nu a fost niciodată ușor, dar a venit și cu satisfacții pe măsură. Ca angajator ar fi bine să le fii aproape angajaților tăi pentru ca ei să te ajute să îți dezvolți afacerea.

 

CategoriiHR