Cum reduci bugetul de marketing în 2022?

Autor: Comunicat
21 Jan 2022
Cum reduci bugetul de marketing în 2022? width=

O soluție de a diminua bugetul de marketing în 2022 o reprezintă colaborarea cu o unitate protejată.

Marketingul online reprezintă tehnicile și strategiile de marketing care sunt puse în practică prin intermediul internetului. Suntem conștienți cu toții că internetul este tot mai prezent în viața noastră, conform unui studiu INS peste 80% dintre români folosesc internetul zilnic, astfel marketingul online are o importanță din ce în ce mai mare în cadrul strategiei de marketing.

Bugetul pentru activitățile de marketing în mediul online este semnificativ și pe masură ce multe branduri iși fac apariția pe internet cu siguranță și costurile vor fi în creștere. O soluție de a diminua bugetul de marketing în 2022 o reprezintă colaborarea cu o unitate protejată.

Unitatea protejată este organizația care are angajate persoane cu dizabilități, acestea realizând bunuri sau servicii  prin propria activitate(legea 193/2020). Prin parteneriatul cu o unitate protejată, afacerile cu mai mult de 50 angajați pot deduce costul cu marketingul digital din fondul de handicap, astfel pot avea o imagine mai puternică în mediul online ce va avea ca rezultat creșterea numărului de clienți.

O agenție de marketing, având statut de unitate protejată, iți poate promova afacerea folosind unul sau mai multe canale de marketing, acestea fiind cele mai importante:

  1. SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare.Avantaje:
    • Cele mai mici costuri.
    • Rezultate care durează în timp.
    • Iți aduce pe site trafic de calitate.
  2. Google Ads – este un instrument plătit ce-ți permite să poziționezi reclama deasupra căutărilor organice.Avantaje:
    • Rezultate rapide.
    • Controlezi bugetul de reclamă.
    • Măsori și analizezi rezultatele prin analytics.
  3. Email Marketing – te ajută să păstrezi legatura cu clienții/audiența.Avantaje:
    • Poti personaliza oferta.
    • Este o metodă puternică de marketing, ajungi direct la audiență.
    • Costuri foarte mici, mai ales din perspectiva automatizării procesului.
  4. Social Media – sau promovarea pe rețele sociale, în Romania cele mai populare sunt: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok.Avantaje:
    • Iți faci afacerea cunoscută.
    • Menținerea unei relații bune cu clienții și prin comunicarea în timp real.
    • Oferă informații despre utilizatori și astfel poți ajunge mai ușor la publicul țintă.
  5. Marketing prin conținut – crearea de conținut pentru a ajuta oamenii.Avantaje:
    • Crești vizibilitatea și notorietatea.
    • Captezi atenția și creezi relații de durată cu audiența.
    • Costuri relative mici.
  6. Influencer Marketing – promovarea cu ajutorul persoanelor care au un număr mare de urmăritori și au puterea de a influența audiența.Avantaje:
    • Câștigi credibilitate și încredere.
    • Ajungi la mulți oameni și în timp scurt.
    • Poți atrage alte colaborări.