Care sunt rezultatele unui training de vanzari B2B pentru participanti si organizatie?

Esti antreprenor sau manager, simti ca nu stapanesti in totalitate tehnicile de vanzare si ai nevoie de un curs practic? Lucrezi drept consultant in vanzari si vrei sa te specializezi, dobandind noi aptitudini in acest sens? Activezi intr-un departament conex, insa vrei sa intelegi intregul proces, in ansamblul sau? In toate cele trei situatii descrise mai sus, dar si in altele in care te poti afla, solutia este sa te inscrii la un training de vanzari B2B si B2C, sustinut de profesionisti cu o experienta indelungata in domeniu.

Pentru inceput, in cadrul unui astfel de training vanzari B2B, se face distinctia clara intre diferite tipuri de servicii tranzactionabile: business-to-government (intre companii si guverne), business-to-business (de la o companie la alta), business-to-consumer (de la companii catre consumatori), consumer-to-business (in sens invers, de la consumatori catre companii) etc. Avand in vedere majoritatea relatiilor comerciale intalnite in prezent, cursul se va concentra pe doua directii clare: B2B si B2C.

In functie de situatia in care te afli, un training de vanzari B2B/B2C te va ajuta atat sa intelegi mai clar notiunile de baza, cat si sa aprofundezi tehnici avansate de sales, pe care sa le aplici in interactiunea dintre business-ul tau si cele partenere sau in vanzarea consultativa catre clienti. In cazul in care optezi pentru o companie cu o experienta indelungata in acest sens, cum este Brightway, care sustine programe de dezvoltare organizationala, profesionala si personala inca din 2004, vei afla toate aceste lucruri de la experti in domeniile lor (lideri, manageri de proiect, oameni de vanzari, specialisti HR sau marketing etc).

Pentru a vedea, in mod concret, care sunt rezultatele unui training de vanzari B2B si B2C, trebuie sa facem distinctia clara intre beneficiile pentru participanti si pentru organizatii. Astfel, participantii vor intocmi, alaturi de profesionistii companiei sus-numite, un plan de actiune, continand structura clara a pasilor de vanzare optimi, pentru domeniul lor de activitate. In plus, ei vor fi invatati cum sa prospecteze si sa abordeze mai potrivit potentialii clienti, dar si cum sa isi comunice oferta mai eficient, pentru a fi mai convingatori. Nu in ultimul rand, trainerii vor oferi metode de analiza a publicului tinta, pentru produsele sau serviciile vandute, punand accent pe clientii dificili, care trebuie tratati diferit pentru a nu-i pierde.

In ceea ce priveste beneficiile pentru organizatii, un training de vanzari B2B si B2C ajuta prin crearea de procese interne masurabile prin KPIs (key performance indicators), aprofundarea unor tehnici pentru cresterea numarului de intalniri si contracte semnate, insusirea unor metode de identificare a stilului personal al clientilor si adaptare la acesta, respectiv prin metode de fidelizare a clientilor, vizibile in rata de retentie a acestora.

Prin urmare, indiferent de nivelul tau si de pozitia ocupata in organigrama companiei, un training de vanzari B2B/B2C te va ajuta sa stapanesti mult mai bine notiunile specifice domeniului si sa iti constientizezi punctele slabe, transformandu-le in atuuri, pe viitor.

De asemenea, acest curs iti va furniza instrumente practice pe care sa le folosesti pentru a obtine maximum in relatia cu colegii si clientii si, nu in ultimul rand, iti va oferi tehnici de negociere concrete, aplicabile in activitatea ta profesionala de zi cu zi. Dupa finalizarea trainingului, vei fi uimit de oportunitatile care ti se vor arata in cariera! Mult succes!