Bugetul pentru cadourile corporate de Crăciun: 3 aspecte care nu trebuie neglijate în 2021

02 Dec 2021
Bugetul pentru cadourile corporate de Crăciun: 3 aspecte care nu trebuie neglijate în 2021

Sfârșitul de an era marcat până acum de petreceri de Crăciun organizate la sediul sau în afara firmei, însă odată cu pandemia, acest trend s-a mai temperat, astfel că mulți patroni aleg alte metode prin care să își exprime recunoștința față de angajați.

În timp ce unele societăți aleg să organizeze petreceri online, altele merg pe varianta clasică a cadourilor de Crăciun. Fiecare opțiune are nevoie de un buget care trebuie organizat din timp, astfel încât să nu apară întârzieri sau alte neplăceri.

Dacă ai o firmă și dorești ca la sfârșitul acestui an să îți răsplătești angajații cu cadouri corporate, mai jos găsești câteva informații despre aspectele mai puțin evidente de care poți ține cont în organizarea bugetului pentru darurile pentru personal anul acesta.

De ce să ții cont când faci bugetul pentru cadourile de Crăciun pentru angajați pentru 2021

  

1. Actualizează datele despre numărul angajaților

Pe parcursul unui an, lucrurile se pot schimba destul de mult într-o firmă, astfel că numărul angajaților poate fi fluctua destul de mult. Chiar dacă ai o firmă mică, actualizarea datelor despre personal este întotdeauna binevenită atunci când stabilești bugetul pentru cadourile de sărbători.

În acest fel, vei putea planifica de la început ce tipuri de cadouri vei alege pentru angajații tăi, precum și dacă poți sau nu suplimenta bugetul de anul acesta.

2. Stabilește dinainte data la care angajații vor primi cadourile

Întârzierile în livrările de bunuri de import, în special a celor din China, au apărut de câteva luni deja, astfel că dacă te-ai gândit să le faci cadouri de Crăciun angajaților tăi anul acesta, este bine să ții cont și de acest aspect.

De asemenea, pentru a evita întârzierile care pot duce la costuri suplimentare, este bine să stabilești dinainte data la care dorești să dăruiești cadourile, precum și metoda de livrare, astfel încât să te încadrezi în bugetul pe care ți l-ai propus. Fie că alegi să le trimiți prin curier sau printr-o scurtă vizită la birou evitând însă aglomerația, planificarea este destul de importantă.

3.  Flexibilizează bugetul

Atunci când dorești să te încadrezi într-un buget, poți stabili o marjă flexibilă până la care poți crește plafonul maxim.

Acest lucru nu este dificil de realizat atunci când alegi daruri corporate tradiționale, precum niște coșuri cadou de Crăciun care vin în mai multe variante, astfel încât să nu te abați foarte mult sau chiar deloc de la bugetul în care vrei să rămâi. La boutiquecadeaux.ro ai o gamă generoasă de produse premium spre care te poți orienta.

Bugetul pentru cadourile angajaților este destul de important, mai ales atunci când dorești ca aceștia să simtă că îi apreciezi. De aceea, să ții cont de aspectele de mai sus care până acum puteau fi neglijate dacă alegeai să organizezi o petrecere, poate fi o idee bună care să te ajute să ai muncitori mulțumiți, precum și să te încadrezi în suma de bani pe care ți-ai propus să o cheltui în acest scop.

Sursa foto: Pixabay.com