Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate

Lifestyle, Retail

Liloo – un business de succes intr-o piata suprasaturata

Autor: | | 180 Vizualizari

In societatea contemporana, industria confectiilor pentru copii ia amploare din ce in ce mai mult si apar numeroase branduri care isi doresc sa se dezvolte pe piata romaneasca. In momentul de fata, putem vorbi de un numar care se apropie de 1000 de business-uri inregistrate in acest domeniu. In aceste conditii, principalul scop al unui business de haine pentru copii este acela de a supravietui pe o piata deja suprasaturata.

De exemplu, Alex Onciu, un antreprenor din judetul Prahova, a infiintat in urma cu cativa ani un business cu haine pentru copii si spera ca in 2018 sa ajunga la afaceri de circa 750.000 de lei, in crestere cu 50% fata de anul trecut. In prezent, antreprenorul detine o fabrica in Mizil, judetul Prahova, si un magazin online, Liloo.ro, unde comercializeaza haine pentru bebelusi si copii.

Prezent pe piata din Romania inca din anul 2012, brandul Liloo a reusit sa atraga din ce in ce mai multi cumparatori, cu fiecare an de la infiintare.

Cui se adreseaza brandul Liloo?

Liloo se adreseaza tuturor celor care doresc sa achizitioneze haine pentru bebelusi si copii cu varste cuprinse intre 0 si 12 ani.

Prin ce se evidentiaza brandul Liloo fata de competitorii sai?

1. Grija la detalii si la normele de siguranta in vigoare

Liloo este un magazin online care produce chiar aici in Romania haine pentru copii, folosind doar materiale naturale de calitate, respectand cele mai riguroase norme de siguranta in vigoare. De asemenea, in productia hainutelor si accesoriilor pentru copii, cei de la Liloo folosesc doar vopsele ecologice pe baza de apa si sisteme de prindere care nu contin metale grele.

2. Haine realizate doar din bumbac 100% natural

Atentia la detalii se extinde si in domeniul materialelor folosite. Pentru ca isi doresc sa ofere numai produse de calitate superioara cumparatorilor sai, cei de la Liloo folosesc in productia lor doar fibre naturale de cea mai buna calitate, cum ar fi bumbacul 100% natural. Aceste tipuri de tesaturi sunt extrem de cautate la ora actuala in Romania, datorita faptului ca au numeroase beneficii pentru sanatatea celor mici.

3. Raport calitate – pret foarte bun

Avand in vedere calitatea foarte buna a materialelor folosite, a hainelor pentru copii comercializate si a preturilor practicate de catre cei de la Liloo, putem afirma, fara doar si poate, ca raportul calitate-pret este unul foarte bun. In industria hainelor pentru copii, acest factor este unul care aduce incasari semnificative si care diferentiaza, in mod evident, brandul de competitorii sai.

4. Transport gratuit la o anumita valoare a comenzii

Un alt lucru foarte important pentru cumparatori este costul transportului, care poate atinge valori considerabile pe unele site-uri. Tocmai de aceea, multi utilizatori prefera cumpararea de haine de copii la preturi accesibile de la magazine de incredere, care au costuri de expediere reduse sau incluse in valoarea comenzii. Aceasta este modalitate foarte buna de a economisi bani, pentru utilizatori, iar pentru antreprenori este o metoda excelenta de a atrage cumparatori.

Spre exemplu, cei de la Liloo ofera transport gratuit prin Posta Romana la comenzi ce depasesc 100 de Lei, iar comenzile ce depasesc 200 Lei beneficiaza de transport gratuit prin curier rapid.

Capital - Twitter
Capital - Google+   
Capital - LinkedIn

Alte comunicate Adserving iAgency.ro

Adserving iAgency.ro

Domeniu: Marketing si PR

iAgency este o agentie interactiva, specializata în servicii de SEO, Web Design si Social Media. Misiunea agentiei este de a oferi servicii creative de marketing online care sa aduca rezultate reale clientilor lor.

Mai multe despre Adserving iAgency.ro

Ultimele comunicate

Ultimele comunicate 1 - 7