Evenimente Abonamente Comunicate

Lifestyle

Cum poti exploata cel mai bine reducerile online. Sfaturi de la Redupedia!

Autor: | | 2484 Vizualizari

In prezent, magazinele care vand online cunosc foarte multe trucuri pentru a-si mari numarul de vanzari si pentru a ajunge rapid la inimile clientilor. Echipa de specialisti de la Redupedia.ro ofera o serie de trucuri si metode pentru ca impatimitii de shopping online sa poata profita de cele mai bune reduceri online pe tot parcursul anului si pentru a nu cadea in capcana magazinelor care implementeaza diverse strategii pentru a ajunge in inimile cumparatorilor.

10 sfaturi pentru a profita mereu de reduceri online

1. Se recomanda evitarea capcanei intinse de preturile dinamice. Preturile dinamice sunt o strategie de marketing tot mai des utilizata in special de marile magazine. Ideea este simpla, fiecare client primeste un pret diferit in functie de istoricul lui de navigare si de informatiile colectate in browser. Pentru ca acest lucru sa fie evitat, se recomanda stergerea datelor de navigare si a fisierelor de tip cookie din browser inainte de a intra in magazinul online, sau accesarea magazinului in mod incognito

2. Cautarea cupoanelor pentru promotii online este o alta varianta de a beneficia de reduceri mereu. Sunt magazine care ofera coduri promotionale pentru produsele abandonate in cosul de cumparaturi, cu scopul de a determina potentialul client sa cumpere.

3. Site-urile de reduceri si promotii, precum Redupedia, ofera reduceri zilnice, dintr-o multitudine de magazine cu profile foarte variate. Aici pot fi gasite si produsele vizate de fiecare persoana, tot ce se recomanda este revenirea pe site in fiecare zi pentru a gasi produsul dorit.

4. Retelele de socializare sunt o sursa de discounturi foarte buna. Pe Facebook in special se pot gasi cele mai mari discounturi. Uneori sunt prezentate in add-uri si reclame platite si alteori doar pe pagina magazinului.

5. Abonarea la stiri sau la newsletterul fiecarui magazin este o sursa de reduceri. Cele mai multe magazine ofera un discount la abonare si promotii ocazionale pentru persoanele abonate. De asemenea, abonatii pot primi cupoane de reduceri periodic.

6. Apelarea la echipa de relatii cu clientii a magazinului poate aduce de asemenea reduceri. Daca au ramas cupoane nefolosite, acestia le pot oferi celor care suna pentru a ii determina sa cumpere.

7. Compararea preturilor din magazin cu cele din online se poate dovedi o idee foarte buna. Acum ca fiecare persoana foloseste un telefon inteligent pentru navigarea pe Internet, este foarte usor de comparat pretul din magazin cu cel de pe ecranul telefonului.

8. Compararea preturilor pentru acelasi produs practicate de mai multe magazine este o idee foarte buna pentru a gasi cel mai bun pret. Uneori magazinele renumite pot avea preturi mult mai mari fata de un magazin mai mic. In cazul in care este ales un magazin de care pare ca nu a mai auzit nimeni, se recomanda mai intai verificari amanuntite online sau plata produsului la primire si nu in avans.

9. Utilizarea mai multor cupoane strategic este posibila doar atunci cand vanzatorul permite cumularea cupoanelor. Atunci cand un client are doua cupoane, de exemplu unul de 20% si unul de 15% le poate cumula dar este recomandat sa aplice cupoanele de la cel mai mare la cel mai mic pentru a obtine cea mai buna reducere.

10. Preturile scad dramatic la sfarsitul sezoanelor importante, mai exact la sfarsitul verii si la sfarsitul iernii. Atunci se poate profita de cele mai bune promotii ale magazinelor online.

Acestea sunt doar o parte din sfaturile utile pe care le poate aplica fiecare persoana pentru a gasi produse la cele mai mici preturi pentru absolut orice produs.

Capital - Twitter
Capital - Google+   
Capital - LinkedIn

Alte comunicate C.P.O. Economics Srl

C.P.O. Economics Srl

Domeniu: Marketing si PR

www.seopower.ro este un site dedicat proprietarilor de site-uri ce doresc sa achizitioneze pachete de advertoriale pentru afacerile lor online.

Mai multe despre C.P.O. Economics Srl

Ultimele comunicate

Ultimele comunicate 1 - 7