Evenimente Abonamente Comunicate

Media, Marketing si PR

Cum creezi un magnet de lead-uri

Autor: | | 1244 Vizualizari

Magnetul de leaduri este acel stimulent pe care îl oferi utilizatorilor în schimbul abonării la newsletter. Pentru ca aceștia să se înscrie în număr cât mai mare, trebuie să creezi un magnet potrivit audienței, o ofertă ce nu poat fi refuzată cu ușurință.

Email marketingul este o parte importantă din strategia de creștere a vânzărilor pentru orice tip de afacere. Pentru a crește însă lista cu adrese de email trebuie să pui mereu la bătaie un magnet interesant, original și în acord cu nevoile și dorințele audienței.

Așadar, ce tip de magnet de leaduri poți să folosești?

1. Cursuri. Oamenii preferă de cele mai multe ori să se înscrie la anumite cursuri, cu condiția ca acestea să le fie livrate pe email. Asta face ca acestea să fie mai ușor de accesat și disponibile în orice moment dorește utilizatorul.

2. Rapoarte diferite referitoare la tipul de afacere pe care îl desfășori, rezultate pentru diferite studii și așa mai departe. Acestea, chiar dacă se întind pe un număr mai mare de pagini, trebuie să conțină informații bine organizate și ușor de parcurs.

3. Video-uri. Pot fi diferite tutoriale, prezentări de produs, etc. Acestea trebuie să nu fie foarte lungi, ci concentrate în decursul a câteva minute (maxim 10). În caz contrar, utilizatorul își va pierde interesul și nu va mai deshide și alte emailuri primite de la tine.

4. Vouchere. Dacă ai un magazin online, cel mai potrivit magnet de leaduri este un cupon de reducere. Ai în vedere însă ca acesta să fie cât de cât semnificativ. Nu poți oferi o reducere de 5% și să te aștepți să se bată lumea pe ea.

5. Teste. Oamenilor le place să își verifice cunoștințele online sau să facă diverse teste de personalitate. Oferă răspunsul la aceste teste pe email.

Acum, că am stabilit care sunt cele mai interesante variante de lead magnets, iată și cum anume îl poți crea pe cel mai portivit afacerii tale.

1. Cunoaște-ți audiența

Creează un profil buyer persona și află care sunt interesele clientului ideal. Pe baza acestor informații, stabilește ce tip de stimulent ar funcționa în cazul acestuia.

2. Creează un landing page

Pentru a face lucrurile ca la carte, creează o pagină de destinație (landing page) pentru lead-uri, precum și un formular pentru abonare la newsletter. Acesta trebuie să fie cât mai user friendly cu putință, deci atractiv și ușor de completat (atenție ca la realizarea formularului să ții cont de reglementările GDPR)

3. Promovează magnetul de leaduri

După ce ai pus la punct toate aspectele tehnice (integrarea serviciului de email cu landing page și pregătirea secvenței de emailuir de bun venit și follow uup) promovează magnetul de lead-uri pe toate canalele pe care le folosești în mod obișnuit. De exemplu, pe Facebook, diferite grupuri și forumuri, diferite website-uri, etc.

Capital - Twitter
Capital - Google+   
Capital - LinkedIn

Alte comunicate HUNDRED PERCENT SRL

HUNDRED PERCENT SRL

Domeniu: Computere/Soft/Internet

Mai multe despre HUNDRED PERCENT SRL

Ultimele comunicate

Ultimele comunicate 1 - 7