Milioane de români sunt plecați de ani buni la muncă în străinătate, ori plecați definitiv din țară din diverse motive. Majoritatea nu au rupt niciodată legătura cu rudele și cu prietenii pe care i-au lăsat acasă. Acest lucru este posibil, datorită firmelor de coletărie din ţară, care asigură acest schimb de colete destul de frecvent între Diaspora și România şi între România și Diaspora.

Legătura între familiile de români

Atlassib&Atlantic Travels International S.R. L., prin activitatea sa de curierat, asigură pentru români atât livrări de colete interne, cât și externe. În contextul pandemiei de coronavirus, acesta este un serviciu care vine în întâmpinarea românilor care nu mai pot circula în perioada următoare, în urma restricțiilor impuse la nivel european. 

“Întotdeauna am pus accent, prin activităţile pe care le desfăşurăm, pe serviciile aduse românilor din ţară şi din străinătate, pe capital autohton, pe forţa de muncă românească, pe investiţii româneşti, pe produse tradiţionale, o strategie de business care înseamnă susţinerea economiei locale şi naţionale. Acum, mai mult ca oricând, având în vedere situația la nivel global, credem că este de datoria noastră de a ne menține active serviciile de coletărie, și de a le imbunătăţi, astfel încât familiile de români de pretutindeni să simtă că măcar așa pot fi alături de cei dragi, prin micile pachete și cadouri pe care le trimit acestora.” declară conducerea societății.  Planurile de dezvoltare sunt complexe, și presupun, în primul rând, eficientizarea intregului proces. „Împreună cu administratorii firmelor, am gândit o strategie de dezvoltare a acestei activități prin proiectarea și construirea unei instalații de preluare, cartare și încărcare a coletelor din /și în mijloacele de transport, astfel încât serviciul de descărcare / încărcare să fie efectuat într-un timp cât mai scurt și să dispună de cât mai puțină forță de munca. Astfel, în viitorul apropiat, ne dorim să eficientizăm toate activitățile serviciului nostru de curierat”. 

Transport la domiciliu – simplu şi eficient

Pentru a fi alături de familiile de români din țară, și din Europa, compania sibiană a introdus și un serviciu care ușurează mult traseul unui colet, de la expeditor către destinatar. Astfel, clienții Atlassib&Atlantic Travels Internațional pot opta pentru preluarea și predarea coletelor direct la domiciliu. Acest serviciu a fost gândit pentru a fi util şi acelui segment al populației care nu deține autoturism personal, permis de conducere sau posibilitatea de deplasare, cum ar fi persoanele în vârstă. De asemenea, taxarea la destinație este o facilitate nou-introdusă, acest serviciu însemnând un mod de a economisi pentru expeditori.

 Rute noi, preţuri reduse

Atlassib&Atlantic Travels International S.R. L și-a dezvoltat serviciul de curierat în cinci țări, atât cu agenții proprii, cât și cu agenţii colaboratoare. Potrivit conducerii acesteia, sunt într-o permanentă dezvoltare și cu alte țări, precum Grecia, Turcia, Corsica și Malta.  Compania dorește să vină și în întâmpinarea solicitărilor publicului interesat în dezvoltarea unor relații comerciale de preluare și transport de colete din și înspre o altă parte a Italiei, și anume Sardinia. ,,În această perioadă ne ocupăm și de extinderea coletăriei la nivel intern, în țările unde existăm deja cu agenții ce oferă acest serviciu. De exemplu, ne dorim ca, în curând, atât cetățenii români, cât și cei străini, să poată expedia colete pe rute ca Milano – Roma, Torino – Bari, dar și altele de acest fel. Iar în tot acest timp, urmărim să ne păstrăm politica de prețuri, și să continuăm să activam cu aceleași tarife reduse, comparativ cu costurile pieței, tocmai în ideea de a veni în întâmpinarea cetățenilor români și a menține legătura între familiile care nu se află în aceeași țară”. 

În contextul situației generale rezultate de evoluția COVID-19 în România, măsurile luate de Atlassib&Atlantic Travels International S.R. L. pentru serviciul de curierat, asigură monitorizarea riguroasă a angajaților, aceștia poartă măști și mănuși de protecție acolo unde este necesar şi au fost de asemenea instruiți cu privire la cum se pot proteja, atât pe ei, cât și pe clienții companiei. (P)