Jovan Radosavljevic și-a început cariera la Coca-Cola HBC în urmă cu mai bine de 16 ani în echipa de vânzări din Serbia. Începând cu anul 1998, el a deținut numeroase poziții în companie, până în 2009, când a devenit director de vânzări al Coca-Cola HBC Serbia, extinzându-și apoi responsabilitățile în Muntenegru, în 2010 și în Kosovo, în 2011. Este un bun cunoscător al pieței românești, datorită celor aproape trei ani petrecuți aici în calitate de director comercial, perioadă în care a contribuit substanțial, alături de echipa pe care a condus-o, la redefinirea strategiei comerciale a Coca-Cola HBC România. 

În prezent, Jovan Radosavljevic conduce o echipă de 370 de oameni în Pivara Skopje, funcție din care a urmărit un obiectiv foarte clar: dezvoltarea unei strategii de creștere eficiente pe termen lung a companiei, care a avut ca rezultat atingerea unor volume și venituri record. Cel mai important, el se definește ca un om de echipă, încurajând colaborarea între toți membrii echipei sale și fiind foarte preocupat de promovarea și dezvoltarea oamenilor. 

Jaak Mikkel s-a alăturat Coca-Cola HBC în urmă cu 10 ani, în calitate de director de vânzări în organizația țărilor baltice. În 2012, a fost promovat în funcția de director general al Pivara Skopje unde, alături de echipa sa, a atins cel mai mare volum de băuturi răcoritoare vândut, până atunci, în istoria companiei, atât o creștere istorică a cotei de piață în această categorie, cât și în cea a berilor. În ultimii patru ani, Jaak Mikkel a ocupat funcția de director general al Coca-Cola HBC România. În mandatul său, business-ul a atins unele dintre cele mai mari volume și venituri din istoria de 26 de ani, au fost introduse noi categorii de băuturi în portofoliu și a fost consolidată poziția de lider al industriei băuturilor din România. Prioritatea sa absolută a constituit-o  dezvoltarea echipei, profesioniștii români fiind apreciați în multe țări ale Grupului Coca-Cola HBC.