Linea Directa Communications, parte a Grupului Studio Moderna – cea mai mare companie de marketing direct si call center din Europa, a oferit in luna octombrie peste 100 locuri noi de munca pe fondul cresterii necesarului de resurse umane, in pozitii de entry-level in cadrul companiei (full time si part time), in special in departamentul de operatiuni, pe pozitii de call-center si vanzari. Ulterior, acesti angajati pot fi promovati in cadrul companiei, fie in acelasi departament, fie in altele     atat in Romania cat si in afara pentru schimb de experinta. La momentul de fata compania are circa 400 de angajati, cu 250 mai multi fata de acceasi perioada a anului trecut, rata celor care au parasit compania fiind in medie 7% pe acest an.

«Avem aceasta crestere, dar si fluctiatie  de personal datorita faptului ca lucram cu oameni foarte tineri, aflati la primul job si care privesc sansa de a lucra cu noi ca pe o rampa de lansare in cariera», a declarat Angela Biletcaia, Managing Director pentru grupul Studio Moderna Romania. Insa migratia ridicata a personalului devine un fenomen normal pe o piata dezvoltata a muncii, care ofera din ce in ce mai multe posibilitati in Romania. Fluctuatia de personal la nivelul industriei de servicii externalizate (BPO) se ridica la 20-30%.

«Angajam tineri absolventi de liceu si facultate, dar si studenti, pentru ca avem o oferta foarte variata, in ceea ce priveste programul de munca (part-time si full-time) si proiectele pentru care alocam personal. Pentru un singur anunt de consilier telesales postat pe www.ejobs.ro am primit 1.997 de aplicatii in luna octombrie.  Angajatii trebuie sa detina cunostinte medii de operare in Microsoft Office, abilitati de comunicare si vanzare si cel putin studii liceale«, a adaugat Angela Biletcaia.

Prin trainingurile oferite, o companie de call center este ca o a doua scoala, in care inveti si pui in practica principalele tehnici de vanzare si persuasiune, avand astfel posibilitatea sa-ti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere. De aceea au sanse foarte mari de angajare tinerii care se pot adapta usor si nu neaparat cei cu experienta, insa nu se exclud nici acestia din urma atata timp cat isi doresc sa lucreze in vanzari.

« Pana la sfarsitul lui 2010 anticipam inca 100 locuri noi de munca in Linea Directa Communications, doar pentru proiectele realizate pe plan local, precum si cresterea cifrei de afaceri la 2 mil.euro pentru acest an», a mai adaugat Angela Biletcaia.

Cu o experienta de peste 12 ani in relatiile cu clientii si peste 3.000 de angajati la nivel international, Grupul Studio Moderna asigura servicii in 19 limbi internationale, gestionand peste 12 milioane de apeluri anual.

Din grup fac parte Linea Directa Communications si Teleshop Direct, companii ce ofera servicii de vanzare prin activitati de call center, Info Line si Help-Desk, programe de loializare si generare potentiali clienti, campanii de trimitere SMS-uri, trimiteri postale, respectiv procesare plati.