”i3 deschide orizonturile unei noi ere a transportului individual şi pentru BMW Group. Asemenea oricărui BMW veritabil, i3 are o atracţie emoţională puternică, un produs de substanță şi o plăcere garantată a condusului. Prin conceptul revoluţionar al maşinii şi preţul atractiv, vom oferi clienţilor o ofertă convingătoare pentru electromobilitate", a declarat Ian Robertson, director de vânzări şi marketing și membru în Consiliul Director BMW AG.
BMW i3 va avea premiera internaţională la 29 iulie cu evenimente organizate în paralel pe trei continente în metropolele Londra, New York şi Beijing. BMW i3 este un automobil dedicat marilor aglomerații urbane și va debuta treptat pe cele mai importante piețe în următorul an cu un preț de catalog de 34.950 de euro cu TVA.
Produsele şi serviciile BMW vor fi comercializate printr-un model de vânzări multicanal care va cuprinde dealeri autorizaţi BMW i, un centru de prezentare (Customer Interaction Center / CIC), precum şi o platformă online. Toate canalele de vânzări vor fi conectate integral, iar clienţii vor avea posibilitatea să-şi personalizeze întregul proces de cumpărare pentru a-şi satisface cerinţele. Unele pieţe vor introduce şi o forţă mobilă de vânzări, alături de echipa de vânzări care va fi la dispoziţia clienţilor în showroom-urilor tradiţionale.
BMW i3 este primul automobil premium din lume care a fost conceput de la zero pentru a fi propulsat de un sistem electric şi care utilizează construcţia ultrauşoară.