”Echipamentele noastre conectează mai mulți oameni decât oricare altele și acest fapt se datorează produselor de calitate, la preț correct. Suntem prezenți în zeci de milioane de case din toată lumea pentru a facilita utilizatorilor comunicarea cu familia și prietenii, pentru a le asigura accesul la divertisment în cel mai simplu mod posibil, dar și pentru a-i ajuta să lucreze indiferent unde se află. Doar în 2015 am vândut în întreaga lume peste 149 de milioane de echipamente” a declarat Hermes Song, directorul general al TP-LINK România. “În plus, depunem eforturi constante pentru a face tehnologia de rețea cât mai accesibilă pentru toți utilizatorii. În acest sens am lansat primul nostru router cu ecran tactil, dar am și făcut prima localizare de produs în limba română”, a mai adaugat Hermes Song.
TP-LINK este lider și în România, cu o cotă de piață de peste 60% în 2015.

Anul trecut, producătorul a livrat aproximativ 600.000 de echipamente wireless, pe o piață estimată la 950.000 de unități. TP-LINK are prezență directă în România, din 2013, printr-un birou de reprezentanță și un depozit care deservește mai multe țări din regiune.

TP-LINK a fost fondată în 1996 în Shenzen (China). Din 2005 a devenit jucător internațional. În prezent, are reprezentanțe locale în 40 de țări și numără peste 23.000 de angajați în întreaga lume. Anual, aproximativ 8% din veniturile companiei (2 miliarde de dolari în 2015) merg către cercetare și dezvoltare, activitatea care angrenează o echipă de 1.100 de specialiști.