Campania "Atinge polul pozitiv in comunicare" cu Robert Turcescu, reprezinta un training ce se adreseaza exclusiv presei locale si se va desfasura in perioada 20 octombrie – 15 decembrie. Training-urile se tin in Bistrita (20 octombrie), Timisoara (17 noiembrie), Ploiesti (1 decembrie) si Iasi (15 decembrie). Intreaga campanie este sustinuta si finantata de compania Rombat, cel mai mare producator si distribuitor de baterii auto din Romania, iar scopul acesteia este "de a da o mana de ajutor" presei locale, mai exact jurnalistilor si corespondentilor locali care isi doresc o carierea profesionala in jurnalism. Training-ul consta in 3 seminarii, care vor aborda urmatoarele teme: „Vreau sa dau lovitura”, „Pregatirea si realizarea unui interviu de televiziune”, „Comunicarea interpersonala si comunicarea mediata”, „Tehnici de comunicare nonverbala”, „Jurnalistul, Internetul si telefonia mobila”.

Presa locala a raspuns pozitiv acestei initiative: s-au ocupat toate locurile disponibile, iar interesul a fost si este foarte crescut. Selectarea celor 20 de jurnalisti s-a facut pe baza unor conditii de participare, iar numarul limita de participanti a fost impus tocmai pentru a spori eficienta training-ului.

Dupa Ploiesti, a venit si randul Iasului sa fie vizitat de jurnalistul Robert Turcescu, care a declarat pentru site-ul Capital.ro ca „se asteapta la lucruri bune de la Iasi”. De asemenea, un astfel de training este o premiera si in Iasi, singura destinatie din Moldova de pe harta campaniei.

Concluzia intregului program, o premiera in jurnalismul post-decembrist din Romania, este aceea ca „programul a fost primit foarte bine”. Mai mult, Turcescu atrage atentia ca este nevoie de o suplimentare a numarului de locuri, intrucat in toate locatiile vizitate cererea venita din partea jurnalistilor din presa locala a depasit si cele mai optimiste estimari ale organizatorilor. „Sper ca ideea sa prinda si sa dea roade in continuare” a conchis Robert Turcescu.