Bolt a strâns 150 de milioane de euro în cea mai mare rundă de finanțare de până acum. Compania va investi fondurile pentru a spori și mai mult siguranța și calitatea produselor sale, pe măsură ce serviciile de ride-hailing, micromobilitate și livrare de alimente în Europa și Africa continuă să crească.

Compania oferă deja o serie de caracteristici de siguranță, atât în ​​aplicațiile sale pentru utilizatori, cât și pentru șoferi, inclusiv un buton SOS, conceput pentru a le permite utilizatorilor să contacteze rapid serviciile de urgență dacă este necesar. La începutul acestei luni, Bolt și-a lansat cea de-a patra generație a modelului său de trotinetă electrică, dezvoltat de echipa internă de hardware a companiei. Acesta este proiectat pentru a deveni cel mai sigur model de pe piață, datorită senzorilor care detectează modurile nesigure de conducere, precum și construcției optimizate pentru o stabilitate suplimentară și o manevrare sigură.

În 2021, Bolt intenționează să lanseze noi funcții, sporind în continuare siguranța produselor și serviciilor sale, cum ar fi monitorizarea automată a călătoriei cu ajutorul inteligenței artificiale, pentru a prevedea și preveni incidentele.

Markus Villig, CEO și co-fondator Bolt, a spus că, în ciuda efectelor pandemiei COVID-19, Bolt a cunoscut o creștere imensă în ultimul an.

„Aproape că ne-am dublat numărul de utilizatori și am lansat serviciile noastre – de la ride-hailing la micromobilitate și livrare de alimente – în 50 de orașe noi. Milioane de clienți apreciază deja Bolt pentru prețurile noastre accesibile și serviciile rapide. În 2021, facem eforturi susținute ca să devenim liderul industriei în materie de siguranță și calitate a platformei. Plănuim să lansăm soluții și mai inovatoare, cum ar fi verificarea facială a șoferului și monitorizarea automată a călătoriei, folosind machine learning pentru a preveni eventualele incidente și asigura servicii de cea mai înaltă calitate pentru utilizatorii noștri.”, a punctat el.

Extindere masivă în 40 de țări

Dan Sundheim, fondatorul D1 Capital, s-a declarat bucuros să colaboreze cu Bolt în demersul de a construi o platformă de mobilitate care este lider în Europa și Africa.

„Echipa s-a descurcat incredibil de bine în timpul unui an plin de provocări și continuă să ofere milioanelor de utilizatori siguranță, flexibilitate și servicii la prețuri juste. Suntem optimiști în ceea ce privește oportunitatea de creștere pentru Bolt după pandemia COVID-19 și vom sprijini compania, pe măsură ce investește în inovație în următorii ani.”, a punctat el.

În 2020, Bolt s-a extins în 200 de orașe din 40 de țări și a ajuns la 50 de milioane de utilizatori la nivel global. Pe lângă ride-hailing, compania intenționează să devină cel mai mare furnizor de micromobilitate din Europa, lansând trotinete în peste 100 de orașe în sezonul viitor. Bolt Food, lansat în 2019, este disponibil în prezent în 16 țări și 33 de orașe.

Bolt are peste 50 de milioane de utilizatori în peste 40 de țări din Europa și Africa. Serviciile sale variază de la ride-hailing, la micromobilitate cu trotinete și biciclete electrice, până la livrarea de alimente și pachete.
Toate cursele Bolt din Europa sunt 100% neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon, ca parte a Planului Verde al Bolt, un angajament pe termen lung de reducere a amprentei ecologice a companiei.
Despre D1 Capital Partners.