„În fapt, Nenea Iancu la sticlă se află deja în câteva supermarketuri din Bucureşti, clienţii reţelelor NIC şi OK sau ai Librăriei Bastilia, spre exemplu, au făcut deja cunoştiinţă cu berea Nenea Iancu la sticlă, iar feed-backul este mai mult decât pozitiv”, declară Costin Ghindea, director general Bavarom.
Nenea Iancu este o bere premium produsă din trei ingredient de bază: apă, malț din orz şi hamei, după un procedeu natural de fermentaţie care durează 45 de zile. Berea Nenea Iancu este în acest moment singura bere din România produsă după o reţetă tradițională românească, prin fermentaţie naturală în 45 de zile. Având astfel de calităţi intrinseci, Berea Nenea Iancu va ajunge ȋn magazine la un preţ de aproximativ 5 lei sticla, fiind o bere superpremium. 
“Cȃnd am decis să aducem ȋn Romȃnia prima bere produsă prin fermentaţie naturală la 45 de zile, după o reţetă proprie, ştiam că piața de bere din Romȃnia are nevoie de un produs natural, fără amelioratori. Ne-am dorit să aducem ȋn Romȃnia şi varianta la sticlă de 0.5 litri, după ce am constatat că există o cerere mare pentru acest produs. După ce Nenea Iancu la draft s-a bucurat de un real succes ȋn această vară, ȋnregistrȃnd vȃnzarea a peste 100 mii de halbe de bere, am promis publicului nostru că vom aduce ȋn Romȃnia şi Nenea Iancu la sticlă” declară Costin Ghindea, director general Bavarom.