Negocierile pentru dezvoltarea trustului Adevarul

Patronii cotidianului Adevarul au semnat un protocol de incepere a negocierilor cu mai multi investitori, printre care omul de afaceri Dinu Patriciu, pentru dezvoltarea unui nou trust de presa, Adevarul Holding. Se preconizeaza ca noua entitate va cuprinde ziarul Adevarul, un tabloid, o publicatie financiar-economica si o televiziune de stiri. SC Adevarul SA, al carui actionar majoritar este Ana Maria Tinu, detine firma Tipomedia Prod SRL, care a obtinut anul trecut licenta pentru postul de televiziune prin satelit Magnet TV.

Gigi Becali, cel mai dorit personaj In emisiunile TV

Antena 1 si Pro TV sunt cele mai populare televiziuni din Romania, potrivit unei sondaj CURS. Cercetarea a fost realizata in parteneriat cu CNA si a avut ca obiective evaluarea preferintelor publicului si prestatiile vedetelor de televiziune. In ceea ce priveste credibilitatea postului, PRO TV detine suprematia cu 27 %, urmat de Antena 1, cu 23 %. Televiziunea Romana este creditata cu 18%. La capitolul emisiuni de dezbatere, publicul isi arata preferinta pentru emisiunile de la Realitatea TV, urmata de TVR si Antena 1. Peste 41 % din public considera ca cele mai bune emisiuni de divertisment pot fi vizionate la Antena 1, urmata la mare distanta de Pro TV, cu numai 19 %. TVR are 10 procente din sufragiile publicului.



O surpriza a acestui studiu o reprezinta canalul Etno TV, votat de romani pe locul intai in topul canalelor cu cea mai buna muzica. La capitolul vedete, Andreea Esca continua sa se bucure de cea mai mare notorietate (82%), urmata de Lucian Mandruta (78%). De asemenea, Gigi Becali este considerat de public cea mai placuta persoana prezenta la o emisiune, urmat la mare distanta de Traian Basescu si Mona Musca. “Surprize, surprize” (TVR) continua sa detina suprematia emisiunilor de divertisment. Tot din sondaj reiese ca mai mult de jumatate dintre romani sunt amatori de stiri, iar aproape 70 %
isi petrec cea mai mare parte din timpul liber in fata televizorului.

(Iulia Bunea)

Ursus Premium are “haine” noi

Ursus a investit in campania de lansare si comunicare a noului ambalaj al berii Premium in jur de 4 milioane de euro. Noua sticla este de culoare verde, pe eticheta apar cele trei medalii castigate in competitiile internationale, peste care este semnat cu litere de mana: “Fondat 1878”. Cezar Dumitru, senior brand manager Ursus, a declarat ca prin aceasta schimbare Ursus doreste sa isi mentina pozitia de lider pe segmentul de piata Premium, din care detine in prezent o cota de 50%. (Albu stefan)