Audi A2 a fost întotdeauna un model extrem de eficient dar destul de puțin plăcut ochiului. Conștienți de această problemă, designerii de la Audi au încercat să modifice liniile clasice ale monovolumului adăugând ceva din sarea și piperul aclamatului A1. Atât liniile arcuite ale capotei cât și imaginile din interior demonstrează însă că viitorul A2 va fi cel puțin la fel de spațios ca și varianta anterioară. Desigur, în acest caz, spațiul trebuie raportat la dimensiunile mașinii care nu depășește 3.804 mm în lungime, 1.693 mm lățime și 1.494 mm înălțime. Pentru comparație, A2 este puțin mai scurt decât A1, la fel de lat, dar ceva mai înalt. Dimensiunile par mai degrabă cele ale fratelui de concern Volkswagen Up!.
Deși nu au fost făcute publice detalii tehnice, este de așteptat ca viitorul model de serie să beneficieze de o gamă destul de variată de propulsoare diesel sau alimentate cu benzină, toate cu o cilindree mică, astfel încât să păstreze statutul de mașină eficientă. Având în vedere că mașina nu cântărește mai mult de 1.150 de kilograme, în ciuda bogatului bagaj tehnologic care se va afla la bord, și că este destinată în special traficului urban, nici nu este nevoie de propulsoare cu puteri prea mari.
Conceptul care va fi prezentat la Frankfurt este dotat cu un motor electric cu o putere de 116 CP care va exista, în viitor, și în echiparea variantei de serie. Grație acestui propulsor, Audi A2 poate atinge o viteză maximă de 150 km/h și accelerează de la 0 la 100 km/h în 9,3 secunde. Conform oficialilor Audi, autonomia este de circa 200 km, iar timpul de încărcare al bateriei litiu-ion este de numai patru ore în cazul utilizării unei prize casnice și chiar de o oră și jumătate dacă este utilizat curent trifazic.
Deși germanii nu au anunțat oficial data lansării pe piață, este de așteptat ca noul Audi A2 să ajungă la dealerii europeni în cursul anului 2013.