Sărbătorile pascale au venit cu ceva nervi pentru unii abonați Digi și Telekom, dar eu o să vă povestesc experiența mea, iar ulterior vă voi împărtăși și punctele de vedere ale companiilor în cauză. Oricum ar fi, nu uitați că nu doar companiile au drepturi, ci și clienții. Valabil și când vine vorba de obligații. Experiența Telekom este una care va conduce cu siguranță la rezilierea contractului și probabil un panou mare cu AȘA NU!

Ziua de sâmbătă m-a găsit în provincie, la părinții mei, care au contracte atât cu Digi, cât și cu Telekom. Întâmplarea a făcut ca ambele să creeze probleme în aceeași zi, aproape simultan. Mai întâi a picat internetul Digi. Am sunat la Relații cu Publicul și după ce mi-au fost solicitate datele… multe date, a trebuit să-i dau telefonul mamei (contractul era pe numele ei) să confirme că am dreptul să depun sesizarea în cauză.

Băiatul de la telefon (nu i-am reținut numele din păcate că merita menționat) a dat dovadă de foarte multă răbdare și tact și mi-a explicat pas cu pas ce trebuie să fac pentru a-mi recupera internetul pierdut. Nu a ridicat tonul, deși eu îmi pierdusem răbdarea odată cu lista lungă de întrebări standard marca Digi și la final m-a asigurat că până la maxim ora 20 cineva va interveni. Și fix așa a fost. Cert este că oamenii au depus toate eforturile să remedieze problema și s-au comportat și civilizat. La noi, normalul chiar trebuie premiat.

Apoi a venit momentul fatidic. După ce tata a sunat de vreo 20 de ori fără succes la Telekom să spună că nu-i merge cablul, într-un final am încercat și eu. Băiatul de la celălalt capăt al firului, cu un ton iritat că eu nu înțelegeam ce-mi cere să fac cu televizorul, mi-a spus într-un final că va depune o sesizare, iar după 24 de ore voi primi un sms în care să fiu înștiințată că sesizarea a fost depusă și apoi că se va interveni…în vreo cinci zile cred că a spus. Nu am înțeles foarte bine pentru că deja simțeam cum mi se urcă sângele la cap. Și eu întreb: adică voi sta fără televizor de Paști?

Răspuns de geniu: „dar nu alegem noi când să pice, adică nu are legătură cu faptul că este Paștele”. La mine totul se blocase în numărul de zile în care Telekom urma să intervină pentru că nu funcționa un serviciu pentru care plăteam mult mai mulți bani decât era cazul. Plus tonul celui care era plătit să mă asiste tehnic. Încerc să-i explic băiatului iritat că nu mi se pare normală această abordare și că am de gând să scriu despre acest eveniment care mi-a stricat ziua de dinainte de Paști și începe cu o serie de amenințări, că eu nu cunosc legea și alte aberații. Și bineînțeles mi-a subliniat că este clar stipulat în contract că dacă se strică ceva, ei intervin în 1900 toamna pentru că… nu le pasă de client. În schimb, dacă întârzii o zi cu factura, te sună instant.

Cu acestea fiind spuse, probabil tata și alți abonați Dolce Telekom vor trebui să meargă pe la vecini dacă vor să se uite la televizor. Și dacă au și internet tot de la aceeași companie, atunci se vor putea bucura de o zi ca-n jungla amazoniană sau ca pe crestele înalte ale munților… ce atâta tehnologie. Nu este prima dată când aud povești de groază cu Telekom. De data aceasta, am trăit-o chiar eu. Sper ca rezilierea să se producă lin, căci atunci când o companie își bate joc de clienți trebuie să plătească ea, nu să fie plătită.